Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Luz na klinie, wymiana wału
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Luz na klinie, wymiana wału
Tak wiec teraz zmierz promień obrotu wypustu na wale względem osi wału, a zmierz promień obrotu koła magnesowego względem osi wału. Jeśli przejmujesz się gramem lub połową przy takim promieniu, to ja chcę zobaczyć wyważenie Twojego koła magnesowego. Na pewno uwzględniasz zużycie magnesów co tysiąc kilometrów i ponownie wyważasz owe koło, coby ie miało bicia? Tak samo jest z wałami i ich centrowaniem. Wycentruj wał z odchyłką mniejszą niż 0.05mm na całej osi, a będziesz mógł go nazwać ideałem. Jak wtedy przyjmiesz wyważenie wału oraz elementów wirowych? Czymś takim zwykły user owego silnika się nie przejmuje, bo ten silnik nie był idealnie wyważony nigdy, a już na pewno nie na takim elemencie, jakim jest wypust na wale.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
13-11-2016 16:42:18 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|