Witam.
Mam do sprzedania zestaw części do złożenia silnika 223 od Jawy, Ogara. Części starannie kompletowałem przez długi czas. W skład zestawu wchodzą części używane w bardzo dobrym stanie (praktycznie bez śladów zużycia - wiele z silnika produkowanego na rynek czeski) oraz nowe. Miałem składać idealny silnik zapasowy, jednak muszę sprzedać motorower.
Z części nowych:
- Wał (kojarzy mi się, że czeski, ale nie jestem tego pewien)
- Oryginalny czeski tłok 2p - 2 szlif
- Czeskie pierścienie - 2 szlif
- Czeski łańcuszek
- Tarcze sprzęgłowe (I-gatunek)
- Uszczelki, podkładki, kondensator, zębatka, osłona wycisku sprzęgła etc.
Wiele z tych części jak np. czeski tłok 2 pierścieniowy nie są już nigdzie dostępne.
Na wyżej wymienione podzespoły posiadam paragon.
- Cylinder oryginalny (z czeskiego silnika) po profesjonalnym szlifie (2) razem z wyrównaniem wszystkich okien. ( Robotę wykonał Lagoon
)
- Nowe łożyska NACHI (bardzo dobre japońskie łożyska)
- Nowe uszczelniacze
Reszta części pochodzi z demontażu silników Jawki/Ogara i są to wyselekcjonowane podzespoły w najlepszym stanie - wiele z nich wygląda jak prawie nowe. A pozyskanie np. karterów bez ubytków stanowiło bardzo duży kłopot.
Cewek dodaję kilka ponieważ nie sprawdzałem ich, ale prawdopodobnie każda będzie dobra.
W skład zestawu wchodzi wszystko co na zdjęciu. Możliwe, że brakuje kilku drobiazgów.
Wiem, że należy dokupić segery na kosz sprzęgłowy, śruby (imbus/śrubokręt - wg. uznania) oraz popychacz sprzęgła.
Jak podliczyłem cenę poszczególnych części wyszło mi przeszło 550zł nie licząc przesyłek.
Sądzę, że 430zł to uczciwa oferta za wszystko to co na zdjęciu. Dzięki temu zestawowi możemy złożyć silnik który wytrzyma naprawdę dużo i nie będzie trzeba co chwile do niego zaglądać.
Czekam na propozycje - NIE SPRZEDAJĘ NA CZĘŚCI - proszę o to nie pytać, szanujmy swój czas.
Lepsze fotki w ogłoszeniu na OLX:
http://www.olx.pl/oferta/zestaw-czesci-c...hJBf9.html
Pozdrawiam.