Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Co ja tak naprawde mam ?
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-09-2016 20:14:17 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Co ja tak naprawde mam ?
Co do skorupy metalowej lampy, nie jestem do końca taki pewien. Taka była na pewno w 2330 z rocznika 1969 i 1970. Modeli 2350 z tą skorupą chyba nie było, bo to 1971 rok pierwszej produkcji. Wiem natomiast, że w tych pierwszych liczniki były duże, od sztywniaków 2320 ale w plastikowej obudowie lampy - większy otwór, tak jak w 2330.
Dospawanie uchwytów pod blachy to żaden problem. Musisz też wymienić przedni, głęboki błotnik i te tylne amortyzatory z zaprasowaniem na dole.
Jeśli to ma być początkowy model 2350 to mocowanie wydechu ma być z rurki, a nie z płaskownika.
Co do wczesnego modelu 2350, to pedał hamulca tylnego, razem z podnóżkami, był z rurki chromowanej, tak jak w Komarach 2361 Sport.
Ostatni detal to tylny wahacz. Przy ramie mocowanie jak w późniejszych modelach 2350, a z tyłu pod amortyzatory tak jak w 2330, a potem w Ogarach - podwójne blachy, ale spawane odwrotnie. Znajdziesz go w moim wątku Sporta 2361.
Są jeszcze inne małe detale, np sztyca siedzenia, tak jak w 2330 1,5 cm wyższa, bo mocowanie blachy siedzenia było nieco niższe. Ta z kolei miała nieco inne przetłoczenia - wzmocnienia tego też nie widać
W przednim widelcu powinny być dodatkowe otwory fi 5, pod mocowanie sygnału, brzęczka z bateriami, tego też nie widać
Tak samo blaszek z gwintem M5, do przykręcania plastikowej skorupy lampy, też nie powinno być.
Siedzenie (derma) z góry, było całe gładkie, nie było tych rowków, przeszyć, jak w późniejszych 2350, nie było też napisu z tyłu ROMET.
Manetki baryłki; czarne przy kolorach wiśniowym, czerwonym.
Beżowe baryłki w kolorach jasnoniebieskim.
Aha, przy skorupie metalowej, chromowana ramka była taka jak do skorupy plastikowej, a nie jak w MR 232. Oznacza to, że na dole skorupy, musi być blaszka z otworem pod śrubkę M4 mocowania ramki, a nie blachowkręt jak w skorupie pcv.
To chyba wszystko, tak na szybko
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
04-09-2016 21:33:20 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Co ja tak naprawde mam ?
(04-09-2016 21:33:20)joozek napisał(a): Co do skorupy metalowej lampy, nie jestem do końca taki pewien. Taka była na pewno w 2330 z rocznika 1969 i 1970. Modeli 2350 z tą skorupą chyba nie było, bo to 1971 rok pierwszej produkcji. Wiem natomiast, że w tych pierwszych liczniki były duże, od sztywniaków 2320 ale w plastikowej obudowie lampy - większy otwór, tak jak w 2330.
Małe sprostowanie. Na pewno do 1972 stosowano metalową skorupę z dużym licznikiem. Moja luba ma takiego Komareła z właśnie metalową oryginalną skorupą i dużym licznikiem a'la sztywniak.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
05-09-2016 01:50:10 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Co ja tak naprawde mam ?
(05-09-2016 17:22:10)rafi555 napisał(a): jak wyżej joozku nie wprowadzaj w błąd znajomy pan ma takiego oryginalnego granatowego z metalową lampą
Czytanie ze zrozumieniem nie boli ............
"Co do skorupy metalowej lampy, nie jestem do końca taki pewien...."
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
05-09-2016 18:17:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|