Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:57:09
» Odpowiedzi: 126
» Wyświetleń: 5029
Dawka oleju do ogara 205
Ostatni post: romek
18-07-2025 21:08:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 122
Brak chęci do życia motor...
Ostatni post: Bob_Harley
18-07-2025 20:33:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 139
zmiana silnika w komarze ...
Ostatni post: chmielu
17-07-2025 23:52:17
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 283
Odpowiednik L62 w palecie...
Ostatni post: romek
17-07-2025 09:46:57
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 377
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
16-07-2025 15:54:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 125
Powitanie
Ostatni post: emilson14
16-07-2025 00:23:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 267
Zielona Mirabelka :D
Ostatni post: Quake96
15-07-2025 23:52:05
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1709
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: komarek54
15-07-2025 16:05:26
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 314
Zabytek - co mozna ?
Ostatni post: grissley
15-07-2025 14:11:11
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 292
Podwyższenie Ogara
Ostatni post: grissley
15-07-2025 13:59:14
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 413
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
14-07-2025 18:21:25
» Odpowiedzi: 34
» Wyświetleń: 1363
Części
Ostatni post: marcin1479
14-07-2025 16:27:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 303
Romet Ogar 202
Ostatni post: Lost
14-07-2025 09:27:49
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 32786
Instrukcja serwisowa rome...
Ostatni post: Lost
14-07-2025 09:25:09
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 224

Reklama