Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
KOMAR 2351 - zespół wałka z dzwignią - pytanie
|
Autor |
Wiadomość |
Hunolt
Nowy
Liczba postów: 40
Imię: Rick
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: KOMAR 2351 - zespół wałka z dzwignią - pytanie
Coś tam, pokopałem, poskładałem jak umiałem, moto jedzie, sprzęgła bardzo nie słychać. Zrobione na zasadzie "sam nie wiem jak to zrobiłem". Niby wszystko gra ale jaka jest zasada tego montażu i regulacji to nie wiem. Jak przesunę uchwyt linki na zewnątrz tak jak mi się wydaje że powinno być (od silnika) i śrubę od linki sprzęgła wkręcę na maksa, założę linkę do tego uchwytu to nie zamknę kapy... jak trochę cofnę uchwyt bliżej silnika, to znowu linka jest za luźna, i nie da się wyregulować śrubą odpowiedniego luzu na klamce. Obecnie klamka po wciśnięciu na maxa dotyka manetki. Diabli wiedzą jak to ustawić. Niby jest w miarę ok.
W trakcie tych moich kombinacji zauważyłem, że po wciśnięciu klamki sprzęgła na maksa (na wolnych obrotach) zaczynało być słychać sprzęgło? i moto zaczynał się dusić i gasł. Jakby coś tarło, blokowało. Podkręciłem trochę wolne obroty i moto nie gaśnie, sprzęgła? też mniej słychać.
Na biegu Komar jedzie trochę ponad 20 km/h, potem juz tylko wyje i nie przyspiesza, po wrzuceniu 2 biegu jest jakby słaby i potrzebujące chwili aby się rozkulać, max osiaga 40-45 km/h. Wydaje mi się, że wcześniej przynajmniej na 2 był żwawszy i 50 leciał. Coś tu dalej jest nie tak.
|
|
06-08-2015 23:11:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|