Podkręcenie mocy silnika dezamet
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet
Aż żal patrzeć jak sie czyta takie pierdolamento. Nie pierwszy i nie ostatni jesteś, który zatrze łożyska. Do tego w silniku wysokoobrotowym. W komarku, przy jeździe ok 30 km/h to może i by się nie zatarły, ale przy takich obrotach to nie wróżę rewelacji. Na początku nie rozumiałem idei tego tematu. W końcu takich cylindrów są setki, silników takich też sporo, więc co w nim takiego wyjątkowego i godnego podziwiania? Teraz wiem, zakryte łożyska.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
12-03-2015 18:26:50 |
|
10 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post:10 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post.
amin (03-12-2015), Bartosz. (06-22-2015), jurek_j (03-12-2015), Kanilox (03-13-2015), Latos (05-21-2015), Malibu122 (03-12-2015), Odrestaurator (06-22-2015), olo09 (03-13-2015), Quake96 (03-12-2015), Taśma (03-13-2015)
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet
(12-03-2015 17:39:09)lukan napisał(a): ciekawy temat tylko jeżeli chodzi o łożyska to potrzeba trochę czasu żeby zaobserwować jakieś zmiany Musisz kolego się śpieszyć z tym tematem bo jak się nie mylę to do 30 marca trzeba zgłosić temat
Eeee tam, mnie nie obowiązują żadne terminy.
Tematem pracy jest adaptacja i montaż wyciągarki od Gaza 66 do pojazdu Uaz wraz z wykonaniem PTO z wałka zdawczego.
Może na magisterce
PS
Ma się ten refleks, nie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2015 17:14:34 przez nie_mientki.)
|
|
22-06-2015 17:14:19 |
|
|
jawasaki
Nowy
Liczba postów: 8
Imię: Piotr
Skąd: Myszków
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Podkręcenie mocy silnika dezamet
Gdyby łożyska mogły by być zakryte - montowano by tak fabrycznie, nie wiem nad czym tu rozmyślać, często gęsto tego smaru w tych łożyskach jest i tak malutko, -najczęstszy problem z łożyskami piast kół samochodów wystarczy kupić nowe łożysko rozebrać i widać jak firmy ciulają... .
Myślę że co do wytrzymałości samych łożysk więcej i tak zależy poprawny montaż silnika.
Co do samego tuningu - do poxyliny nie mam zaufania, osobiście bym nad-spawał braki. Ciekaw jestem czy przemyślałeś montaż cylindra simsona, osobiście nie wiem czy cylindry simsona i charta mają taką samą wysokość - chodzi mi o odpowiedni kąt otwarcia okien, widzę że założyłeś org. cylinder ddr ,tej tuleji jest na tyle że spokojnie 60cc można było zrobić w podobnych kosztach, gaźnik style-pro 21, do tego garnuszka raczej za duży . Podeślij filmik jak to pracuje .
|
|
21-07-2015 23:21:05 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|