Pannonia de Luxe nie pali po remoncie
|
Autor |
Wiadomość |
romett1
Uczeń

Liczba postów: 293
Imię: Marcin
Skąd: Wojsławice
Pojazd: Romet Chart
|
Pannonia de Luxe nie pali po remoncie
Witam. Przez ostatni rok zbierałem części do remontu mojej Pannoni, którą dostałem od starszego brata (było rozwalone gniazdo na klin na wale i z tego powodu Pannonia stała kilka lat), ale gdy już złożyłem silnik to ona nie chce odpalić. Założyłem jej drugi wał, wymieniłem simmeringi, pierścienie 3x (jest w niej założony tłok od MZ 250, ale jeździła na nim bez problemu) i gaźnik oryginalny ze ssaniem, ale mimo to ona nie chce odpalić. Przestawiałem zapłon, a ona tylko raz obróciła wałem i nie pali. Gaźnik chyba nie podaje paliwa, bo świeca jest cały czas sucha. Iskra jest duża niebieska, a ona nie pali nawet gdy wlałem benzynę bezpośrednio do cylindra. Z tego powodu odstawiłem ją i zająłem się Rometami, ale teraz chce ją przywrócić do życia.
Moje pytania są takie:
1. Jeśli ktoś ma/miał Pannonie, to jaki gaźnik w miejsce fabrycznego można wstawić?
2. Co może być przyczyną, że ona nie pali nawet jak wleje paliwo do cylindra?
3. Od czego pasuje do niej kondensator, bo oryginała nie idzie znaleźć?
4. Czy ona potrzebuje uszczelkę pod głowicę, bo w instrukcji napraw jest napisane że nie potrzebuję?
5. Jaką rezystancję powinna mieć cewka W/N?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2015 15:32:16 przez romett1.)
|
|
01-02-2015 15:24:11 |
|
|
Grzegorz1988
Nowy

Liczba postów: 1
Imię: Grzegorz
Skąd: Tworóg
Pojazd: Inny
|
RE: Pannonia de Luxe nie pali po remoncie
(01-02-2015 15:24:11)romett1 napisał(a): Witam. Przez ostatni rok zbierałem części do remontu mojej Pannoni, którą dostałem od starszego brata (było rozwalone gniazdo na klin na wale i z tego powodu Pannonia stała kilka lat), ale gdy już złożyłem silnik to ona nie chce odpalić. Założyłem jej drugi wał, wymieniłem simmeringi, pierścienie 3x (jest w niej założony tłok od MZ 250, ale jeździła na nim bez problemu) i gaźnik oryginalny ze ssaniem, ale mimo to ona nie chce odpalić. Przestawiałem zapłon, a ona tylko raz obróciła wałem i nie pali. Gaźnik chyba nie podaje paliwa, bo świeca jest cały czas sucha. Iskra jest duża niebieska, a ona nie pali nawet gdy wlałem benzynę bezpośrednio do cylindra. Z tego powodu odstawiłem ją i zająłem się Rometami, ale teraz chce ją przywrócić do życia.
Moje pytania są takie:
1. Jeśli ktoś ma/miał Pannonie, to jaki gaźnik w miejsce fabrycznego można wstawić?
2. Co może być przyczyną, że ona nie pali nawet jak wleje paliwo do cylindra?
3. Od czego pasuje do niej kondensator, bo oryginała nie idzie znaleźć?
4. Czy ona potrzebuje uszczelkę pod głowicę, bo w instrukcji napraw jest napisane że nie potrzebuję?
5. Jaką rezystancję powinna mieć cewka W/N?
Witam,.
Proszę powiedzieć jak Pan rozwiązał ten problem, bo obecnie tez sie borykam z takim samym problemem.
Prosze o kontakt bo mam kilak pytań
|Pozdrawia
Grzegorz Rduch
tel. 794 625 936
|
|
11-03-2025 10:00:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|