Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Dostałem Zwłoki Jaguara, Huragana??
|
Autor |
Wiadomość |
KamilSlanek
Nowy

Liczba postów: 60
Imię: Kamil
Skąd: Tychy
Pojazd: Inny
|
|
24-01-2015 22:44:37 |
|
|
Zweitakter
Technik

Liczba postów: 917
Imię: Andrzej
Skąd: warszawa
Pojazd: Inny
|
RE: Dostałem Zwłoki Jaguara, Huragana??
Faktycznie do kopletnego remontu, jaguar albo huragan dokładnie nikt ci nie powie bo pewne kwestie w romecie owiane były letką mgiełką tajemnicy.
Masz dobrą baze na CUSTOM VINTAGE z tego kopletnie nie ma sensu robic oginała, zbadaj czy rama ma właściwy dla ciebie rozmiar szukając po necie "bicycle frame size calculator" .
Podaj wewnetrzną średnice rury podsiodłowej, zobaczymy co to za budulec.
Shimano, chłopie to nie jakieś srakieś srajmano tylko DURA-ACE czyli najwyższa grupa szosowa!! i jest to pomysł poszukaj np. shimano 600 z podobnego rocznika /bo zakup reszty duracza z podobnego rocznika może spowodować ciężkie zapalenie portwela/ i masz fajną zabawkę
a te obręcze to na szytki na opony czy na gąsienice bo z tego ze ameliniowe niewiele wynika niestety. Jagi i hurek miał fabrycznie obręcze na szytki alu rometowskie na nich też należy szukać roku produkcji roweru jeśli mamy starszego hura/jaga.
Wiesz pan w Romecie cal calowi nie równy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2015 23:25:35 przez Zweitakter.)
|
|
24-01-2015 23:20:39 |
|
|
Zweitakter
Technik

Liczba postów: 917
Imię: Andrzej
Skąd: warszawa
Pojazd: Inny
|
RE: Dostałem Zwłoki Jaguara, Huragana??
Ile kosztuje zobacz se na aledrogo, forach szosowych, giełdzie velo warsaw, czy ostrokołowej na facebooku.
Dokombinowanie wszelkich fabrycznych gratów potrwa i bedzie koszcić bo szczególnie starsze są bzdurnie drogie /np za przednia przerzutke starego typu chcą tyle co za nowke -zabytkową- campagnolo record/ a rower i tak orginałem nie będzie, chcesz orginała poszukaj w ORGINALNYM malowaniu i najlepiej na chromach wersji special
Reasumując dokończenie w wersji custom czy na pseudo-orginał pochłonie podobną kasę, a w tym pierwszym przypadku bedziesz miał fajną zabawkę do polatania w drugim sprzęta do dekoracji dachu dużego fiata na zlot youngtimerów raczej niż rower sensu stricto.
Masz juz fanty duracz/600 dokończ w tej liturgii a nadmiar kasy zainwestuj w dobry lakier metalic
Zrobisz co zechcesz nie mój cyrk nie moje małpy, ja bym zrobił tak może kto inny uważać inaczej
Do fantów duracz/600 podejdą juz raczej nowsze malowania na jaguara czyli wersja z naklejkami na srebrnej folii
Wiesz pan w Romecie cal calowi nie równy...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2015 23:59:35 przez Zweitakter.)
|
|
24-01-2015 23:47:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|