| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					[Ogar 200] Gaźnik 
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| ziman1998   Strzeżegę oryginalnych rometów
 
  
 
   Liczba postów: 351
 Imię: Szymon
 Skąd: Kębłowo
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 14-12-2014 01:50:12 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| jurek_j   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 830
 Imię: J
 Skąd: FGW
 Pojazd: Romet Kadet
 
 | 
			| RE: Gaźnik 
 
				Aha, za podstawie umieszczenia tematu w okr. dziale dorzuca sygnaturkę. Nie patrzyłem tam. Niemniej jednak warto w poście dopisywać, w czym problem występuje.
 Chłopaki na wiosce mieli w ogarkach takie GM'y, przy ich zdolnościach manualnych nie sądzę, żeby piłowali gaźniki/króćce, tak, żeby nie były przechylone. Złomki jeździły - zatem przechylenie nie ma tak znacznej roli.
 
 Ośka pływaka może być pordzewiała, brzydka, zła, co bedzie miało wpływ na zawieszanie się pływaka. Ale przecież wtedy paliwo do gaźnika będzie lecieć stale, a więc i z niego wylatywać na zewnątrz.
 
 Dawka paliwa dobrze ustawiona? Może któryś simmering strzelił, łożyska na wale nie mają luzów?
 
 Swoją drogą GM12 w 223 to chyba skutecznie zdławienie tego silnika, nie?
 |  |  
	| 14-12-2014 12:32:53 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |