Chińczyk cross 200 słaba kompresja
|
Autor |
Wiadomość |
darek23
Never Give Up!
Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Przy wymianie pierscieni nie ma nic skomplikowanego. Najgorzej sie dobrac do nich. Widze po zdjeciu ze nie da rady zdjac cylka bez wyjecia silnika. Odpinasz wszystkie kostki, odkrecasz wydech, gaznik, zdejmujesz lancuch, potem sruby mocujace silnik. Wyciagasz silnik z ramy, odkrecasz pokrywe zaworow, pozniej klawiature, zdejmujesz ja, pewnie glowica i cylinder maja dodatkowe sruby z boku, to odkrecasz, pozniej zdejmujesz glowice i cyl i gotowe. Sciagasz pierscienie i zakladasz nowe. Jednak z wlasnego doswiadczenia wiem ze do takich sprzetow nie dostaniesz samych pierscieni. Sa w komplecie z tlokiem. Poza tym pewnie cylinder tez pewnie bedzie mial juz prog i trzeba caly zestaw. Bo skoro brak kompresji to nie jest to tylko wina pierscieni ale kilku elementow
|
|
12-06-2014 04:54:08 |
|
1 osoba postawiła piwo darek23 za ten post:1 osoba postawiła piwo darek23 za ten post.
belda1999@o2.pl (06-12-2014)
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa
Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Następny człowiek mechanik z manometrem w palcu
Skąd wiesz, że tylko pierścienie? Samych pierścieni się raczej nie wymienia tylko tłok+cylinder. Nowe pierścienie w wylatanym cylindrze mogą spowodować gorszą kompresje niż na tych co są.
A jak się uparłeś na te pierścienie to.
-Zdejmujesz pokrywę głowicy
-Rozpinasz rozrząd (chyba łańcuszek jest) albo na napinaczu luzujesz i da się ściągnąć z koła
-Odkręcasz głowicę
-Zdejmujesz cylinder
-Wymieniasz pierścienie
Składasz w odwrotnej kolejności, ustawiając prawidłowo rozrząd.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014 09:45:24 przez wojtekr35.)
|
|
12-06-2014 09:40:01 |
|
1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post:1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
belda1999@o2.pl (06-12-2014)
|
darek23
Never Give Up!
Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Jeśli chcesz dokupić tłok, to jedyną możliwością dobrego dobrania jest przyniesienie starego na wzór, takich sprzętów jest multum więc i części też, niektóre się różnią drobnostkami ale zawsze. Co do kompresji, możliwe tak jak koledzy wyżej pisali że to wina zaworów. Mogł także przeskoczyć łańcuszek rozrządu, przez co zawory otwierają się za wcześnie lub za poźno ale to już by było odczuwalne dość mocno bo moto by za bardzo nie chciało jeździć. Zawory, gniazda, uszczelniacze zaworowe to też ma dość dużo do słabej kompresji. U kolegi jak robiłem 150 w 4t było tyle nagaru na zaworach że się nie domykały, efekt wiadomy, ledwo co jeździł. W jego przypadku doradziłem mu wymiane całej góry silnika, bo pierścień zgarniający olej (ten na samym dole) miał już dość. Kupił zestaw za 215 zl chyba, cylinder, tłok, pierścienie, kompletna głowica, klawiatura i łancuch rozrządu. Efekt? Niebo a ziemia, moto jeździ jak nowe, a te 200 zl wydaje mi się że to niedużo jak na taki remoncik, gdzie masz całą nową góre silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014 20:22:07 przez darek23.)
|
|
12-06-2014 20:20:55 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|