Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Autor Wiadomość
belda1999@o2.pl Offline
Technik
*


Liczba postów: 513
Imię: Bartek
Skąd: Sulechów
Pojazd: Inny
Post: #1
Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Witajcie chciałem sie zapytać czy w crossie chińskim 150/200 tam jakos inaczej sie odmierza kompresje bo jak przyłożyłem palec do otworu na świece to tym palcem zadusiłem tą kompresje tzn palec nawet mi nie odbił, w komarku już mam większą kompresje Big Grin drugie pytanie to czy moge wymienić pierścienie bez wyjmowania silnika z ramy bo jest tam troche mało miejsca może ma ktoś z was jakiś poradnik jak wymienić pierścienie w takim crossie? Licze na odpowiedzi Smile
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b3f...42ed9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/57a2...357e9.html

Kocham naprawiać Polską Motoryzację
Jeśli pomogłem proszę kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
08-06-2014 11:51:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
darek23 Offline
Never Give Up!
*


Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Przy wymianie pierscieni nie ma nic skomplikowanego. Najgorzej sie dobrac do nich. Widze po zdjeciu ze nie da rady zdjac cylka bez wyjecia silnika. Odpinasz wszystkie kostki, odkrecasz wydech, gaznik, zdejmujesz lancuch, potem sruby mocujace silnik. Wyciagasz silnik z ramy, odkrecasz pokrywe zaworow, pozniej klawiature, zdejmujesz ja, pewnie glowica i cylinder maja dodatkowe sruby z boku, to odkrecasz, pozniej zdejmujesz glowice i cyl i gotowe. Sciagasz pierscienie i zakladasz nowe. Jednak z wlasnego doswiadczenia wiem ze do takich sprzetow nie dostaniesz samych pierscieni. Sa w komplecie z tlokiem. Poza tym pewnie cylinder tez pewnie bedzie mial juz prog i trzeba caly zestaw. Bo skoro brak kompresji to nie jest to tylko wina pierscieni ale kilku elementow
12-06-2014 04:54:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo darek23 za ten post.
konami1997 Offline
Japończyk :)
*


Liczba postów: 261
Imię: Łukasz
Skąd: Ciechanów
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
A może coś podpiera zawory wydechowy lub ssący i jest słaba kompresja Smile,w tych silnikach nie wiem jak trzeba zajechać pierścienie żeby się zużyły. Smile,
Najczęściej winne są zawory,nowe kompletne + pasta do docierania i da się to zrobić tanim kosztem,chyba że wypaliło gniazdo no to już gorzej Wink

Było:
Motorynka M2 1986 rok
Romet 50-t1 1981r 2 szt.
Ogar 200 4 szt.
Kilka skuterów
Kingway Łoś 72 ccm 2007r
Yamasaki Cross 2007r
Simson S51 2szt.
Junak 901 72 ccm 2011 r
Romet Polo M760
Romet Chart 210
Kilka aut.
Obecnie:
Mazda 323f 1997 1.5 88 km

Kapitalne remonty motorków z PRL
12-06-2014 08:54:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo konami1997 za ten post.
wojtekr35 Offline
TeRrOrYsTa
*


Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Następny człowiek mechanik z manometrem w palcu :F
Skąd wiesz, że tylko pierścienie? Samych pierścieni się raczej nie wymienia tylko tłok+cylinder. Nowe pierścienie w wylatanym cylindrze mogą spowodować gorszą kompresje niż na tych co są.

A jak się uparłeś na te pierścienie to.
-Zdejmujesz pokrywę głowicy
-Rozpinasz rozrząd (chyba łańcuszek jest) albo na napinaczu luzujesz i da się ściągnąć z koła
-Odkręcasz głowicę
-Zdejmujesz cylinder
-Wymieniasz pierścienie

Składasz w odwrotnej kolejności, ustawiając prawidłowo rozrząd.

MZ SM 125 & DT 125 RE

"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"

http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014 09:45:24 przez wojtekr35.)
12-06-2014 09:40:01
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo wojtekr35 za ten post.
belda1999@o2.pl Offline
Technik
*


Liczba postów: 513
Imię: Bartek
Skąd: Sulechów
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Dzięki za odpowiedzi Smile Mi sie wydaje że pierścienie będą do wymiany bo to pierwsze co może sie wyjechać cylinder tak szybko raczej sie nie wyjedzie jak już to tłok+ pierścienie wymienie. A możesz mi powiedzieć co masz na myśli że może podpierać zawory? Smile A jeszcze jedno gdybym przyniósł tłok i pierścienie do sklepu motoryzacyjnego to czy mogli by mi dobrać takie same? Smile

Kocham naprawiać Polską Motoryzację
Jeśli pomogłem proszę kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014 14:45:46 przez belda1999@o2.pl.)
12-06-2014 14:45:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Matinek Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,186
Imię: Mateusz
Skąd: Łowicz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
jak nie zaniesiesz to sie nie dowiesz. Big Grin :F.

Simsonomania <3
12-06-2014 15:00:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,004
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Raczej bez wyjęcia nie dasz rady bo musisz cała głowice ściągnąć a to musi być drugie tyle co głowica jest wysoka (szpilki). Nie ma kompresji może dlatego że akurat trafiłeś na suw wydechu i po prostu ciśnienie uchodziło wydechem. Sprawdź jeszcze raz, nie ma luja we wsi

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
12-06-2014 16:07:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
darek23 Offline
Never Give Up!
*


Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Jeśli chcesz dokupić tłok, to jedyną możliwością dobrego dobrania jest przyniesienie starego na wzór, takich sprzętów jest multum więc i części też, niektóre się różnią drobnostkami ale zawsze. Co do kompresji, możliwe tak jak koledzy wyżej pisali że to wina zaworów. Mogł także przeskoczyć łańcuszek rozrządu, przez co zawory otwierają się za wcześnie lub za poźno ale to już by było odczuwalne dość mocno bo moto by za bardzo nie chciało jeździć. Zawory, gniazda, uszczelniacze zaworowe to też ma dość dużo do słabej kompresji. U kolegi jak robiłem 150 w 4t było tyle nagaru na zaworach że się nie domykały, efekt wiadomy, ledwo co jeździł. W jego przypadku doradziłem mu wymiane całej góry silnika, bo pierścień zgarniający olej (ten na samym dole) miał już dość. Kupił zestaw za 215 zl chyba, cylinder, tłok, pierścienie, kompletna głowica, klawiatura i łancuch rozrządu. Efekt? Niebo a ziemia, moto jeździ jak nowe, a te 200 zl wydaje mi się że to niedużo jak na taki remoncik, gdzie masz całą nową góre silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014 20:22:07 przez darek23.)
12-06-2014 20:20:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Chińczyk cross 200 słaba kompresja
Jak chcesz wymieniać tłok a nawet nie umiesz sprawdzić luzów zaworowych, to jestem pewien, ze już nie złożysz tego silnika. Luzy zaworowe do regulacji. Jak nie wierzysz, to zrób próbę olejową..

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
12-06-2014 23:01:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 55
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 450
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 240
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 342
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19219
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 265

Reklama