Romet ETZ250
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet ETZ250
(07-04-2014 21:53:20)simi81 napisał(a): Możę mi ktoś wytłumaczyć po co to komu? Zniszczyć polskiego rometa których jest coraz mniej, tylko dla tego żę właścicielowi nie chcę się remontować na oryginał, tylko woli do katownia?
Zostawcie te romety w spokoju, niedługo będę słyszał zę ktoś chce wstawić do ogara silnik z GS 500 itp.
Jakby polski romet był jakimś niespotykanym cudem. Oburzałbym się na taką przeróbkę komara sporta, oburzałbym się na taką przeróbkę kadeta 110, ale to jest pospolity ogar 205, jakich setki rdzewieją po złomach, i jakoś Ci nie spieszno do ich ratowania. A jeśli chodzi o przeróbkę, to to może fajnie nawet jeździć, ale na dłuższą metę to jednak niebezpieczne. Osobiście nie odważyłbym się wsadzić w rometa czegoś większego od trójki.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
07-04-2014 22:04:06 |
|
|
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Romet ETZ250
(08-04-2014 20:29:56)lada97 napisał(a): (08-04-2014 20:27:30)krzysiu1505 napisał(a): (08-04-2014 20:02:05)lada97 napisał(a): (07-04-2014 22:01:04)dave123q napisał(a): Takich petów jak ten na wcześniejszym zdjęciu jest pełno w Polsce w lepszym i gorszym stanie, więc nie martw się o Romety bo one będą jeszcze dłuuugo.
Było tak z maluchami że przez 5 lat zniknęło 70% z dróg to i romety też czeka marny los z takim myśleniem...
Nie ma nic wiecznego... Prędzej czy później pierdziki rometowskie z dróg znikną, i tego nikt nie zmieni.
Tylko po co napalone gimbusy kompletnie bez głowy tuningują je a później zamieniają na simsonka bo taki dobry bo taki niemiecki. Ale to typowa mentalność typowego polaczka, swoje nie dobre inne nawet gorsze ale zagraniczne! -Lepsze.
Niestety, w przypadku polskich motorowerów to trudno by było znaleźć za granicą coś gorszego produkowanego w podobnym okresie, ale lepszych można znaleźć całe mnóstwo i to się nie wysilając. Trzeba się pogodzić z tym, że był wtedy system taki a nie inny, a towarzyszy w Ministerstwie Gospodarki nie obchodziło, co się produkuje, tylko ile. I produkowano motorowery kiepskiej jakości i przestarzałe technicznie. A jeśli chodzi o tuning, to dobrze, że ktoś ma chęci, a może to wyjść w tym przypadku nawet fajnie. Romet z silnikiem od MZ 250 może nawet fajnie jeździć, z tym że z bezpieczeństwem taka jazda wiele wspólnego mieć na pewno nie będzie. Ale życzę autorowi tematu powodzenia w zrobieniu tego rometa.
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2014 20:37:42 przez krzysiu1505.)
|
|
08-04-2014 20:36:59 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: Romet ETZ250
I tak tego nie przerobisz, zobaczysz.
Poza tym. Nawet jeśli to.... Wieśniaku, śmierć kupiłeś !!
PS: nie miało to nikogo obrazić.
|
|
13-04-2014 20:13:50 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|