AM6 opinie
|
Autor |
Wiadomość |
tramwajarz
Król Śmieciarek xd
Liczba postów: 2,165
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: AM6 opinie
(18-02-2014 15:55:07)Damian4570 napisał(a): (18-02-2014 01:39:52)Lagoon napisał(a): Co za herezje 5 litrów? Jak się nie umie wyregulować to tak jest. Dobry silnik, 85-90 poleci w serii, sporo możliwości tuningu, części zamiennych. Skrzynia jak jest dobrze wyregulowana i sie umie zmieniać biegi to sie z nia nic nie dzieje...
Po tuningu na 80 ccm takie spalanie nie powinno dziwić W serii 5L też jest możliwe... (przy jeżdżeniu na okrągło przy 12.000 obr/min i wyżej)
(18-02-2014 01:36:20)kubu355 napisał(a): Ehh co wy wiecie o oleju
Ja lałem polsyntetyczny z Orlenu, ale okazyjnie kupilem Castrol Power 1 Racing, różnica niewyobrażalna w przyspieszeniu i v-max wzrósł o 7 km/h, a zmieniłem tylko olej. Nie było dziur w przyspieszaniu.
Kto mi nie wieży niech kupi sobie ten olej, ciekawe jak by chodził w Romecie
Bardzo dobry olej, mam go nawet w swoim silniku - który przecież kręci się tylko do 10.000 obr/min, ale w porównaniu ze zwykłym olejem Castrol Scooter Actevo (chyba tak się nazywa, z tego co pamiętam), coś tam daje, moc minimalnie wzrasta (moc nie wzrasta o 1 KM - bez przesady , ale jakąś tam jego setną część dodaje ) No a przy okazji ten olej jest zdrowszy dla cylindra niż mixol...
Romet i 10k-ta jasne,uważaj że uwierzę
Romet 50-T1 1979
Honda SFX 50 1995
Derbi GPR 50 2003
Romet Sport 1986
Romet Sport 1987
|
|
18-02-2014 16:14:46 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
|
18-02-2014 17:47:54 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: AM6 opinie
Tak, seryjne silniki AM6 osiągają wysokie obroty. Pierwsza RS'ka kuzyna miała tylko ściągnięte wszystkie blokady, bez żadnego tuningu - obroty osiągane w granicach 14.000 - na biegu dało rade to osiągnąć Co prawda nie było to zdrowe dla silnika, ale jednak dało się. Teraz w jego drugiej RS'ce silnik o poj. 80 ccm wkręca się nawet lekko ponad 14.000 obr/min. bo strzałka wylatuje trochę poza skale. Powtarzam, 12.000 obr/min jest osiągalne w silniku AM6 - nawet serii Bo tu nie jest jak z jakimś podobnym silnikiem o tej samej pojemności 4T , w tym AM6 (jest to Minarelli) przy obrotach do 4000-5000, motorek "ciągnie" do przodu, natomiast przy 6000 i do 8000 obr/min, wyczuwalne jest lekkie osłabnięcie, jednak przy 9000-10.000 obr./min moto dostaje takiego "kopa", że osiągniecie 14.000 nie jest już problemem (ale trochę strach jechać, zwłaszcza jeśli się jedzie na nie swoim sprzęcie )
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2014 22:56:35 przez Damian4570.)
|
|
18-02-2014 22:53:30 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
18-02-2014 22:58:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|