Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Biegi Dezamet 023
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
25-11-2013 20:23:12 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
25-11-2013 20:30:48 |
|
|
Zielok69
Majster
Liczba postów: 109
Imię: Michał
Skąd: Zgierz
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Biegi Dezamet 023
(25-11-2013 20:36:40)Oggórek napisał(a): (25-11-2013 20:19:25)Zielok69 napisał(a): Tą u góry koło gaźnika czy tą w silniku za automatem co w nią ten "popychacz" czy jak to można ująć wchodzi?
Ten popychacz.
No to mam go dokręconego prawie do końca na tym gwincie ale w sumie co to ma do tego, że biegi są w innej kolejności? Możliwe , że popieprzyłem ułożenie trybów w którymś miejscu.
u mnie biegi aktualnie idą tak :
Luz
Dwójka
Jedynka
luz z dwójką jest odwrotnie
|
|
25-11-2013 21:08:19 |
|
|
Damian4570
Zaawansowany hardware'owiec
Liczba postów: 1,305
Imię: Damian
Skąd: Strzelce Kraj
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Biegi Dezamet 023
Mogłeś pomylić trybiki na wałku biegów (ja tak go nazywam), tam gdzie porusza się wodzik , to prawdopodobnie mały trybik dałeś na dół, większy do góry (mały - dwójka, duży - jedynka) Napisałem "mogłeś pomylić" ale niekoniecznie, może to być wina złej regulacji wodzika, najlepiej się go reguluje przy rozpołowionym silniku, bo widzisz jak on chodzi, ja tak zrobiłem, że zanim poskładałem silnik, to złożyłem skrzynię biegów, przykręciłem automat zmiany biegów do lewego kartera silnika, i po wstępnej regulacji widziałem jak wodzik się porusza i mogłem go ustawić co do milimetra. Taka metoda regulacji biegów moim zdaniem jest najbardziej precyzyjna, bo masz na widoku trybiki i wodzik
|
|
25-11-2013 23:10:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|