Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
połamane pierścienie i dye engine ?
Autor Wiadomość
SzakalDKC Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 220
Imię: Kacper
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
połamane pierścienie i dye engine ?
Ludzie , przy zakładaniu cylindra połamały mi się pierścienie i bodajże 2 kawałki poleciały tam do wału.. czy jak ich nie wyciągnę to może stanąć wał lub coś w tym rodzaju ?
z góry dzięki ;P
21-05-2013 21:24:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Ciesluk Offline
Nowy
*


Liczba postów: 35
Imię: Dominik
Skąd: Podlasie
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
Jak ich nie wyciągniesz to mogą cylinder zniszczyć i w łożyska się dostać
21-05-2013 21:30:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Vladimir Offline
И так мы умираем
*


Liczba postów: 692
Imię: Michał
Skąd: KNP
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
Zablokuje wał, zniszczysz wał, łożyska, kartery, tłok, cylinder. Albo nic nie zniszczysz bo zablokuje wał jeszcze przed rozruchem.

21-05-2013 21:40:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romeciarz.1 Offline
BOSZU FAN'S :D
*


Liczba postów: 775
Imię: Piotr
Skąd: Podgóry
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
Lepiej jak jakoś to usuniesz stamtąd bo będziesz miał kłopoty Wink
21-05-2013 21:54:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SzakalDKC Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 220
Imię: Kacper
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
trzeba rozpoławiać silnik czy jest inny sposób ? ;P
21-05-2013 23:09:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rudy Offline
Niszczyciel chińskich kibli :D
*


Liczba postów: 113
Imię: Maciek
Skąd: Wietnam
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
wyjmij cyl i silnik z ramy i przechyl do przodu może wyleci o ile jest jakDodgy
22-05-2013 12:33:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Macklemor Niedostępny
Praktykant
*


Liczba postów: 488
Imię: ..........
Skąd: Polska
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
Zdejm cylinder i wyciągni silnik z ramy. Nalej benzyny do skrzyni korbowej i wylewaj kręcąc delikatnie wałem to może wylecą o ile nie zagnieździły się gdzieś do tej pory.
22-05-2013 13:01:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
wkładasz magnez na druciku jakiś okrągły z oczkiem albo inaczej ale dobrze zabezpiecz aby i on nie wpadł Big Grin

Albo zdejmujesz cylinder i tłok i wyjmujesz silnik z ramy i trzęsiesz nim konkretnie
22-05-2013 14:20:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SzakalDKC Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 220
Imię: Kacper
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: połamane pierścienie i dye engine ?
dzięki panowie Wink
22-05-2013 20:13:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 22:12:59
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 55
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 21:26:29
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 450
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 240
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 371
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 342
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 490
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19219
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 89
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 241
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 825
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 266

Reklama