Modyfikacje Chart. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Chart (/forumdisplay.php?fid=137) +---- Wątek: Modyfikacje Chart. (/showthread.php?tid=9745) |
Modyfikacje Chart. - chart21050 - 15-12-2012 18:04:47 Wpadłem na pomysł zrobienia listy przydatnych modyfikacji Rometa 210 Charta. Wpisujcie wszystko co macie przerobione i co ułatwiło, umiliło jazdę tym motorowerem. Wszystko od silnika , elektrykę, do nadwozia. RE: Modyfikacje Chart. - gabriel0 - 15-12-2012 19:10:03 Mi umiliło jazdę doprowadzenia wszystkiego do oryginału. Tej maszynie więcej nie potrzeba. No i wymiana opon jeżeli masz zjeżdżone. RE: Modyfikacje Chart. - MrF4k - 16-12-2012 00:46:02 To co ja mam -tył amortyzatory MZ -korek na kluczyk -stopka boczna -manetki simson -bagażniki boczne i to chyba tyle nie pamietam dokładnie RE: Modyfikacje Chart. - stqc - 16-12-2012 10:06:52 o elektryce napisz do Wisnera on robi to PRO RE: Modyfikacje Chart. - Wissner - 16-12-2012 11:07:05 Czy ja wiem czy pro W takim razie piszemy : #SILNIK -Cylinder z powiększonymi oknami -Tłok MZA AK20 38.73 2p -Wypełniacze na wał -Splanowana głowica o 5mm i roztoczona w bok pod tłok -Świeca NGK ( zamiennik f95, bardzo polecam, 7 zł a chodzi już rok, nie to co ISKRA ) -Gaźnik Dellorto SHA 1214 (pali od strzała, pięknie chodzi, dobre ssanie ) -Filtr powietrza gąbkowy ( dobrze filtruje i nie puszcza syfków ) #ZAPŁON -(BYŁ)Impulsator z chińczyka (Wątpie żeby się spalił, a jak już to nie kosztuje 80zł) -Moduł NEW RACING C.D.I z radiatorem(Iskra równa, pojawia się od zakręcenia magnetem ręką) #ELEKTRYKA -Czujnik STOP od Ursusa C-330 ( lub od WSK ) -Stacyjka od Ursusa C-330 ( Lub od Jawy/WSK ) -Kierunki Simson ( oryginalne trudno dostać ) -Dodatkowe wyłączniki zapłonu i świateł ( Ursus C-360 ) -Klakson od Simsona z przerobionym uchwytem pod Rometa #Nadwozie -Nowe oponki ( przód 2.25, tył 2.75 ) -Podwyższony przedni błotnik -Otwory w przednim błotniku, wiercone na kratkę, skierowane na cylinder ( żeby chłodzenie było ) -Podwyższony tył -Kiera z Ogara 200 ( z charta się pogięła przy glebie ) -Kierownica ustawiona pionowo, a nie jak niektórzy ustawiają wieśniacko prawie poziomo że mało co nie dotyka baku tak się jeździ na prawdę wygodniej. -Wyczyszczone dobrze hamulce i wyregulowane że przednie koło staje ( tył tym bardziej ) -KOLANKO ENDURO - teraz na pewno nie zahaczę o jakiś kamień od dołu -Osłonka z motorynki, ładnie dopasowana do mocowań w wydechu -Sprężynka z motorynki z klocków hamulcowych w dźwigni hamulca tylnego, powoduje na prawdę lepsze odskakiwanie nóżki i hamulec jest tj " pewniejszy " -Licznik do 80km/h No to chyba tyle, jak coś mi się przypomni to napiszę pozdro! |