silnik 027 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: silnik 027 (/showthread.php?tid=9418) |
silnik 027 - kw112 - 01-12-2012 19:51:54 co można poprawić w silniku 027. Chodzi mi o tuning tłoka, głowicy itp. Chciałbym zyskać trochę na mocy i prędkości. RE: silnik 027 - alek736 - 01-12-2012 19:54:53 Z nagaru go oczysć. RE: silnik 027 - kw112 - 01-12-2012 19:59:01 dzisiaj czyściłem z nagaru zostało wyczyszczone kolanko wydechowe, wypolerowana głowica i tłok, wyregulowałem zapłon, także na razie chart to 100% oryginał we wszystkich kwestiach. RE: silnik 027 - Wissner - 02-12-2012 16:30:34 Splanuj głowicę o max 1mm, bo będzie niezdrowo dla silnika z tym tłokiem, tłok odchudź jakimś kamieniem, denko wypoleruj, zmień pierścienie, w cylindrze daj z każdej strony szerzej o 2mm okno wydechowe skoro i tak będzie ściągnięty, wyżej o 2mm, zapłon trochę do przodu, tak minimalnie, i będzie hulał RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:00:06 hmm co do tłoka to bym wymienił na jakiś inny. wissner jaki tłok byś polecił? RE: silnik 027 - chart21050 - 02-12-2012 20:06:00 Można tam wsadzić jakikolwiek cylinder od simsona może być 50,60 albo jak potrzebujesz dużo mocy to 70 (Żywotność silnika spada). Dorobić kanały w oryginalnym. RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:07:20 nie! Ja nie chcę zmieniać cylindra na simsonowski , cylinder ma być chartowski RE: silnik 027 - alek736 - 02-12-2012 20:09:20 No jeżeli nie chczesz zmieniać cylindra to zadnej mocy nie osiągniesz. RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:16:22 oo zdziwiłbyś się co z oryginału można wyciągnąć. RE: silnik 027 - alek736 - 02-12-2012 20:22:42 Jeżeli nie chczesz zmieniać cylindra to do zrób dodatkowe kanały płuczące. RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:25:44 hmm to już mam załatwione, także... RE: silnik 027 - alek736 - 02-12-2012 20:27:05 Nic więcej z oryginalnego nie zrobisz albo więlszy cylek albo nic. RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:39:08 szlif cylindra, kanały, i to co napisał wissner. Można dorzucić inny gaźnik, membranę, tłok inny, zmienienie pojemności komory spalania, polerka kanałów. To tyle co ja wiem. Założyłem ten wątek żeby dowiedzieć się czegoś więcej. RE: silnik 027 - naveintre - 02-12-2012 20:40:48 I jeszcze tłok z titanica i potem lament ,ze sie silnik po 1k km rozpadł... RE: silnik 027 - kw112 - 02-12-2012 20:43:04 o taki tuning to aż mi nie chodzi, ja chcę po prostu delikatnie go przyspieszyć, nie robić wyścigówki, no ale żeby jechał te 80km/h |