![]() |
Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? (/showthread.php?tid=5994) |
Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - karol9919 - 13-07-2012 11:44:46 Tak jak w temacie. Są podobne do siebie i często się mylą. RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - Romecio - 13-07-2012 11:52:25 205 Od T1 właściwie to niczym jedynie tylnym światłem oraz w niektórych modelach T-1 były inne schowki. A od Ogara 200 różni się ramą i silnikiem ![]() RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - LukaszzT1 - 13-07-2012 11:53:01 ogara 200 od 205 i 50-T1 jest bardo łatwo rozpoznać ponieważ ogar 200 ma silnik od czeskiej jawki z lezącym cylindrem,a ogar 205 i 50-T1 maja silnik polskiej produkcji,a ogara 205 od 50-T1 mozna odruznic silnikamia i rama poniewaz ogar 205 ma silnik dezamet 023 2 biegowy a 50-T1 ma dezamet 019 3 biegowy i mozna tez rozpoznac po ramie i po kołach bo ogar 205 ma 17 koła a 50-T1 ma 19,jesli chciałbys cos wiecej wiedziec to napisz a ci powiem (13-07-2012 11:52:25)Romecio napisał(a): 205 Od T1 właściwie to niczym jedynie tylnym światłem oraz w niektórych modelach T-1 były inne schowki. i z tym sie nie zgodze bo pomiedzy 50-T1 a ogarem 205 jest duża róznica RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - mlodyfso - 13-07-2012 11:55:14 http://sebek16.republika.pl/grafika/ogar200.jpg ogar 200 (silnik jawa) http://images30.fotosik.pl/304/c06a98f977ef783fmed.jpg t-1 Powszechnie mylony z ogarem motorower, a w rzeczywistości to zupełnie inny model. Produkowany w latach 1977-1983 chyba widac roznice n samym poczatku inny schowek co za tym idzie inna rama jak w komarkach RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - Bartek - 13-07-2012 11:58:32 Ogar 200. Ma silnik z Jawek. Różni się on mocą i budową. Ma obudowę filtra. Obrócone koło tzn zębatka jest z prawej strony.Kopnik z prawej strony. Jedynka do góry a reszta biegów na dół. Ma tłumik z lewej strony. Początkowe modele miały dłuższą główkę ramy od tych późniejszych (nwm do którego roku była długa główka ramy) Inne lampy niż Ogar 205. Ogar 200 ma cewkę pod bakiem. 50 T-1. Można tak powiedzieć że rama jest oparta na konstrukcji ramy z komara tylko dospawano poprzeczkę na zamocowanie baku tak jak w Ogarach. Są wersje z małymi schowkami takimi jak w komarze oraz z dużymi jak w Ogarze. W ogarze jest to plastikowa obudowa a w 50 T-1 jest to metalowa. Tłumik troszkę inny niż w Ogarze 205/200 Dłuższe tylnie amortyzatory. Koła 19 calowe. Ogar posiada 17 calowe. Była okres kiedy ten motorower miał montowany silnik 019 dezamet tzn 3 biegowy. Ogar 205 Polski silnik 023 dezamet. Nowe lampy (tzn inne niż w ogarze 200 czy 50 T1) Brak tej puszki flitra niż w Ogarze 200. Zębatka z lewej strony tłumik także. Duże plastikowe schowki RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - Kapitan Snuja - 13-07-2012 13:03:09 Bartek - Ogar 205 miał tłumik po prawej stronie (patrząc od tyłu motoroweru), a nie jak napisałeś po lewej. RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - Winiar 93 - 13-07-2012 14:33:54 (13-07-2012 11:55:14)mlodyfso napisał(a): http://sebek16.republika.pl/grafika/ogar200.jpg ogar 200 (silnik jawa) kolego 50 t-1 były produkowane od 1977-1981 ![]() ![]() RE: Czym różni się ogar 200/205 od 50 T1? - MrF4k - 13-07-2012 20:59:58 mnóstwo było wątków na ten temat na forum szukanie nie boli zamykam |