Chart lub Chartogar. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35) +--- Dział: Czy warto kupić? Wycena, Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=98) +--- Wątek: Chart lub Chartogar. (/showthread.php?tid=5682) |
Chart lub Chartogar. - Barth - 01-07-2012 17:54:38 Witam. Planuję kupić lub zrobić coś do jeżdżenia. Do wydania będę miał około 1000zł. A więc pomyślałem o Romecie Charcie 210, ze względów na zapłon elektronic z którym nie ma prawie żadnych problemów. I wygląd i mówią że jkest bardzo wygodny. Tylko jest problem, w mojej okolicy TAKIEGO WYNALAZKU NIE MA. Więc wpadłem na pomysł aby kupić silnik, lagi i wsadzić to do ogara 205. Trochę poprawić wizualkę według własnego gustu. I tutaj pytania. Z jaką prędkością przelotową będę mógł jeździć z tym silnikiem? Za ile kupię taki silnik, w którym nie trzeba nic grzebać? Jakie spalanie ma ten silnik, i ile przejeżdżę km, jak będę spokojnie jeździł bez katu. Jest on mało awaryjny? Chciałbym dodać, że w wakacje codziennie bym robił ponad 35km do pracy, no i czasami nawet więcej zrobić RE: Chart lub Chartogar. - minio1998 - 01-07-2012 18:05:23 A może silnik od simka 4b lub 3b ? mój kolega ma taki 4b w ogarze 205 i jest praktycznie bezawaryjny i nie trzeba wiele przerabiać , troche mocowania , hamulec , koło odwrócić i jeszcze jakieś tam pierdółki , a moc ma ładną , we dwóch wyrywa jak głupi v max jeszcze nie sprawdzaliśmy ale myślę że tak 80 na pewno leci . RE: Chart lub Chartogar. - Barth - 01-07-2012 18:11:37 Na silnik od simka w dobrym stanie trzeba dać więcej niż 500zł. A gdzie rama, rejestracja, poprawki wizualne? Ten motor ma mnie dowozić z punktu A do B. A do simka zapłon elektronik trochę kosztuje. Rozmyślałem trochę o silniku z simka RE: Chart lub Chartogar. - Jacuś16 - 01-07-2012 18:19:07 W miarę dobry silnik to trzeba szykować 200-350zł a nawet 400zł ale nie wiadomo co sie kupi . Spalanie... zalezy od stylu jazdy ale mysle że cos ok 2.8-3.5 litra powinien sie zmiesic. V-max to zależy od przełożenia ale cos około 70km/h jak dobry bedzie to pujdzie spokojnie A myślałeś o silniku WSK-ki 125 ?? Napewno by był mniej awaryjny niż od charta i o wiele mocniejszy i bardzo latwy w naprawie RE: Chart lub Chartogar. - Barth - 01-07-2012 18:35:36 Nieee, do tego trzeba ostro spawać ramę. Chodzi mi o prędkość przelotową, v-max mało kiedy będę używał chyba że będzie trzeba coś wyprzedzić RE: Chart lub Chartogar. - bykuu - 01-07-2012 20:15:09 Według instrukcji Chart musi mieć założony akumulator, bez niego nie będzie działać tylne światło , klakson,kierunki, i stop. Czyli generalnie będzie działać tylko przednie światło. Za silnik z modułem musisz dać ok 250 zł. Choć zależy od okazji. RE: Chart lub Chartogar. - Marvin2010 - 01-07-2012 20:28:47 Kup sobie simsona za 1000 zł może coś wyrwiesz. RE: Chart lub Chartogar. - arasszymaras - 01-07-2012 20:53:54 A nie lepiej jest kupić WSK 125 lub 175 z kwitami do 1000 zł ? RE: Chart lub Chartogar. - Barth - 01-07-2012 21:02:23 Prawko.... Gdybym miał prawko to już dawno bym kupił jakąś mz etz 150 |