Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
"Blokujący się" bieg - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: "Blokujący się" bieg (/showthread.php?tid=55880)

"Blokujący się" bieg - Kapiromet - 22-06-2026 21:55:59

Witam. Mam taki problem ze skrzynią biegów (dezamet 023), na odpalonym silniku jedynka nie wchodzi a dwójka wchodzi ale z takim szarpnięciem. Czasem podczas jazdy jest możliwość przełączenia z dwójki na jedynkę ale dość rzadko. Jeszcze taki mały szczegól który myślę że może mieć wpływ, po pierwszym odpaleniu jedynka wchodziła bez problemu, lecz później okazało się że w silniki było mniej niż 250mil oleju. Mam teorię że z powodu tak niskiego poziomu oleju okładziny sprzęgła mogły się zfajczyć ale nie wiem ja pewno bo jestem początkujący i to tylko takie podejrzenia. Czy ktoś miałby pomysł co to powoduje?[/align]

RE: "Blokujący się" bieg - romek - Wczoraj 00:56:17

To sprzęgło jest winne ale wątpię żeby niski stan oleju był przyczyna

RE: "Blokujący się" bieg - Kapiromet - Wczoraj 01:32:35

(Wczoraj 00:56:17)romek napisał(a):  To sprzęgło jest winne ale wątpię żeby niski stan oleju był przyczyna
Okej, a wymiana tych ogładzin powinna pomóc czy całe sprzęgło najlepiej wymieniać?

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka

RE: "Blokujący się" bieg - romek - Wczoraj 18:08:52

Najlepiej chyba ten zestaw z przekładkami itp bez kosza

RE: "Blokujący się" bieg - Kapiromet - Wczoraj 19:57:26

(Wczoraj 18:08:52)romek napisał(a):  Najlepiej chyba ten zestaw z przekładkami itp bez kosza