Zapytanie, romet komar - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Rowery Romet (/forumdisplay.php?fid=207) +--- Dział: Nasze rowery Romet - Użytkowe i turystyczne (/forumdisplay.php?fid=208) +--- Wątek: Zapytanie, romet komar (/showthread.php?tid=52565) |
Zapytanie, romet komar - Konrad DD - 08-09-2021 16:07:05 Na wstępie zaznaczam jestem totalnie zielony w temacie motorów, ten znalazłem w stodole najprawdopodobniej leży już z 20 lat zdjecia podsyłam w chmurze. Dzieki za każda odpowiedz.Chodzi mi głownie jak do tego sie zabrać i czy ma to jakowy sens. https://drive.google.com/folderview?id=1Iz10ZjYJd6VcbwMwgGuBBd8x_7RO5E59 RE: Zapytanie, romet komar - Bob_Harley - 08-09-2021 17:58:51 Cóż, z całym szacunkiem ale jak na moje to jeśli sie nie ma pojecia o majsterkowaniu przy takim sprzęcie to to nie ma sensu. Albo sie to robi z pasją albo wcale, takie jest moje zdanie. Juz kumpel mojego kuzyna ma Komara Sport w szopie i twierdzi ze bedzie go robił, bo chyba myśli że bedzie miał z tego duże pieniądze. A mógłby go nam sprzedać za uczciwą sume i byśmy sie nim zajeli jak trzeba. RE: Zapytanie, romet komar - wazniak96 - 08-09-2021 18:38:45 Pierwsze primo to to nie jest komar a pegaz. Co prawda dość zapyziały ale fajne znalezisko Czy ma sens... kwestia tego czy chcesz w motorek wpakować trochę pieniędzy i czasu. Pegazy są dość rzadkim okazem więc myślę, że warto ratować. Tym bardziej, że jeśli chodzi o kompletność to chyba nie ma tragedii. Kolego Bob, tutaj się z Tobą nie zgadzam. Każdy był kiedyś zielony. Kwestia tego, czy człowiek chce się tego nauczyć i czy ma choć odrobinę zdolności technicznych coby nie pisał w każdej błachej sprawie nowych wątków. RE: Zapytanie, romet komar - Konrad DD - 08-09-2021 18:39:11 Rozumiem już jednego pegasa mam w serwisie i czekam na skonczenie a plus minus ile można za takiego klonkra wołać? Ten co podsyłalem (08-09-2021 18:38:45)wazniak96 napisał(a): Pierwsze primo to to nie jest