![]() |
Muli na ciepłym - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Elektryka (/forumdisplay.php?fid=222) +--- Wątek: Muli na ciepłym (/showthread.php?tid=51235) |
Muli na ciepłym - p.blak21@wp.pl - 07-10-2020 14:49:19 Cześć. Założyłem zapłon cdi gemo do ogar 200. Zapłon ustawiony na 2mm przed gmp miernikiem zegarowym. Problem taki że jak sie dobrze zagrzeje, tak po przejechaniu 15km po zatrzymaniu i próbie dodania gazu silnik muli i gaśnie nie wkręca się. Jak już ruszę to jedzie normalnie. Ogólnie dobrze jedzie vmax gdzieś koło 65 na zebatce 11z . Gaźnik dorwałem nowy orginalny wyczyszczony, świeca irydowa. Wydaje mi się ze jest zapłon za wcześnie ale już nie ma regulacji, jest już na samym końcu. [attachment=20167][attachment=20168] RE: Muli na ciepłym - Norweski Zomowiec - 07-10-2020 18:29:49 Jeżeli dobrze zapala na zimnym, oraz osiąga dobre wyniki v-max, to nie sądzę, że to wina cdi. Czytałem trochę o tych silnikach i słabych gaźnikach jikov, czy jakoś tak - i tam bym patrzył RE: Muli na ciepłym - p.blak21@wp.pl - 07-10-2020 19:46:25 Ogólnie pali jak simson Karasia. Nie wydaje mi się że to gaźnik czyściłem regulowalem sprawdzałem i nic to nie zmienia. Może być to przez świece? Sprubuje przestawić zaplon na 1.5mm zobaczę czy coś to da. A jaki gaźnik na zastępstwo proponujecie? Myślałem o dellerto 16m ale z saniem na przycisk prawie 400zl. Montował ktoś ten gaźnik trzeba przerabiać krucieć czy wystarczy przejściówka. RE: Muli na ciepłym - Norweski Zomowiec - 07-10-2020 20:05:28 Cdi ustawisz lampa stroboskopową ale nie sądzę, że to wina zapłonu świece możesz spróbować także inną Z gaźnikiem, to nie pomogę - sam w dezamet mam dellorto 14.12L i jest wszystko na lepsze - u ciebie też by poszedł spokojnie RE: Muli na ciepłym - Dawdzio - 08-10-2020 08:15:07 Popróbuj ze świecą. W Trabancie miałem NGK i szedł jak wściekły, a jak na próbę kupiłem, bodajże, Champion to nagle strasznie osłabł. Po powrocie do NGK wszystko wróciło do normy. Próbuj na zwykłej, przy dobrze ustawionym silniku nie jest wcale tak źle. |