![]() |
Regulacja gaźnika gm12f - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Regulacja gaźnika gm12f (/showthread.php?tid=46942) Strony: 1 2 |
Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 12:12:27 Witam Mój gaźnik jest chyba upośledzony Świeca czarna zapinka druga od góry śrubka od mieszanki wykręcona tak, żeby na max wkręconej od obrotów były wolne świeca czarna, jak dam na iglicy zapinke wyżej - muli, niżej - elegancko idzie Co o tym powiecie panowie ? jeszcze dzisiaj pobawię się z obrotami i składem mieszanki Oj Świeca aż taka czarna nie jest później dam foto RE: Regulacja gaźnika gm12f - seler1500 - 01-07-2018 12:18:19 Zobacz, czy ktoś nie rozkalibrował dysz (czyszczenie drutem). Najprościej wymienić obie, kosztują grosze. Uwaga! Różnią się rozmiarem! Pod dużą zaślepką, w rozpylaczu jest dysza główna, pod małą - wolnych obrotów. RE: Regulacja gaźnika gm12f - Odrestaurator - 01-07-2018 14:14:01 Najpierw zamień dysze miejscami, może ktoś je na odwrót założył. RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 15:00:57 (01-07-2018 12:18:19)seler1500 napisał(a): Zobacz, czy ktoś nie rozkalibrował dysz (czyszczenie drutem). Najprościej wymienić obie, kosztują grosze. Uwaga! Różnią się rozmiarem! Pod dużą zaślepką, w rozpylaczu jest dysza główna, pod małą - wolnych obrotów.Ty mnie nie ucz bo takie rzeczy to ja wiem ![]() Spróbuję z dyszami ale to potem, na razie jeździ to niech jeździ ![]() Świeca taka a nie ma wolnych RE: Regulacja gaźnika gm12f - seler1500 - 01-07-2018 17:17:17 Świeca dobra RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 17:37:53 Dzisiaj zauważyłem iż gaźnik ma oznaczenie "gm12f-1" różni się czymś od gm12f ? motorek po dłuższej jeździe na wolnych nie chce wejść na wysokie trzeba chwile się przetoczyć żeby zassał paliwa ogólnie mam zastrzerzenia do jazdy chodzi o moc trochę jest słaby mam zamiar dać tłok hondy mbx i zrobić porting w cylindrze tak żeby trochę zwiększyć moc ![]() RE: Regulacja gaźnika gm12f - seler1500 - 01-07-2018 17:48:14 To gaźnik z motorynki, ma mniejsze dysze - przyblokowany. Po co zwiększać moc (i drastycznie spalanie), skoro można wyregulować gaźnik? RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 18:18:14 ta czyli jak wymienię dysze na takie prawowite to będzie lepiej leciał ? RE: Regulacja gaźnika gm12f - Odrestaurator - 01-07-2018 18:29:14 Tak, podmień je i zobacz jak będzie, tylko nie zamień ich miejscami przypadkiem. RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 18:42:04 teraz gdzie kupić dysze ? mój znajomy ostatnio wymieniał gaźnik na nowy (china) może jeszcze gdzieś tamten ma popytam . RE: Regulacja gaźnika gm12f - seler1500 - 01-07-2018 18:57:40 Allegro, wszelkie sklepy z częściami motocyklowymi. RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 01-07-2018 19:20:50 Czemu tyle lat żyłem w błędzie i ze złym gaźnikiem ? i Po co ktoś taki gaźnik montował ? RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 05-07-2018 17:29:01 Tak, okazało się że pomyliłem dysze. Jeszcze jedno pytanie Zamieniłem te dysze, kadet wyraźnie zyskał na mocy jak i jałowe obroty. Lecz ostatnio na wysokich obrotach go przymula, jak się zatrzymam i chwile postoję to normalnie jedzie i po chwili znowu. Dodam że nie ma wolnych obrotów to jeszcze go przymula :/ Trochę jeszcze pojeżdżę i zobaczę świece. Ale prędkość max się nie zmieniła czy rozmiar dysz ma wpływ na moc A i mój kolega ma gaźnik gm13f będą od niego dobre dysze ? RE: Regulacja gaźnika gm12f - NoSeLatamTrochu - 06-07-2018 15:26:43 Ej serio pomóżcie. Kadet nie ma wolnych i muli go na wysokich. Jak jadę to nie chce się wkręcić a jak przytkam i puszczę rurkę pod siedzeniem to dopiero jedzie. Jak zwiększę ilość powietrza na iglicy lub śrubką to jest tylko gorzej. Przedwczoraj czyściłem gaźnik i nic się nie zmieniło. RE: Regulacja gaźnika gm12f - seler1500 - 06-07-2018 15:44:17 Simering od strony zapłonu, albo uszczelka pod cylindrem lub gaźnikiem. |