![]() |
[50-T-1] Remont silnika w 50 T-1 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: [50-T-1] Remont silnika w 50 T-1 (/showthread.php?tid=4685) |
[50-T-1] Remont silnika w 50 T-1 - Semmao - 05-05-2012 21:28:42 Witam drodzy koledzy, wszedłem w posiadanie zacnej TeJedynki i chciałem go odrestaurować. Z blacharką, lakierami itp problemu nie będzie, jedyne moje pytanie tyczy się silnika. Nie wiem jaki mam model, na silniku jest w koło wpisane SM28, może to coś Wam - specom, powie. ![]() Teraz mam takie pytanko, czy części z Ogarów pasują do tego silnika z T-1 ? Widziałem na zdjęciach na allegro, że wyglądają identycznie. Fotka silnika zaraz po przyprowadzeniu motorka do garażu: ![]() Jak widać wiele jest do roboty, ale wierzę, że się uda. Dużo części jest połamanych jak ta płytka na której wisi koło magnesowe... nie obejdzie się bez kupienia nowej/używanej. Dlatego byłbym wdzięczny, jakbyście mi powiedzieli, co to za silnik i może gdzie w internecie szukać części ? ![]() Pozdrawiam, T. RE: Remont silnika w 50 T-1 - kadetmen - 05-05-2012 21:33:24 Jest to silnik do 019 .Na allegro jest do niego bardzo dużo części , lecz nie ma automatu .Jak będziesz kupował nowe części to mów w sklepie że do 3 biegowego .Na allegro tak samo , musi być część do 3 biegowego. Aha , sprzęgło , iskrownik i części do niego to obojętnie .Tłok sprawdź tak , że odkręć 4 śrubki w głowicy , zdejmij głowicę i powoli potem zdejmij cylinder . RE: Remont silnika w 50 T-1 - minio1998 - 05-05-2012 21:38:36 Siemka , widzę że masz do czynienia z silnikiem 019 trzybiegowy polski dezamet , różni się on od ogarowskiego 023 Gaźnikiem , skrzynia , kartery cylinder w 019 ma większą nakrętke , automat zmiany biegów itp . Części możesz szukać na allegro lub odwiedzić nasz dział sprzedam i tam poszukać potrzebne Ci części . Chyba że zrób listę potrzebnych części i napisz wątek w dziale kupię . Powodzenia w remoncie ![]() RE: Remont silnika w 50 T-1 - Semmao - 05-05-2012 21:49:58 Dzięki chłopaki ! ![]() Minio, jak powiększysz zdjęcie to zobaczysz, że obudowa tak samo jak i ta płyta pod magneto ma pourywane, połamane gwinty/dziurki w miejscu mocowań śrub. Poprostu ułamane fragmenty. Tam samo brak mi tej obudowy przy magneto i dzwigni zmiany. Tak jak widać na zdjęciu tak dostałem silnik. Pozdrawiam, T. RE: Remont silnika w 50 T-1 - Niedźwiedź - 05-05-2012 23:26:46 jedna rada nie kupuj klinów z sklepów bo to dziadostwo nie da rady jak zetnie klin wyciągnąć później ja musiałem rozwiercać 1.5 wiertłem najlepiej jakbyś znalazł u siebie w mieście kogoś kto robi ze zbrojeniówki różne rzeczy to ci klin robi tak jak mi teraz właśnie czekam bo gościu mi robi klin RE: Remont silnika w 50 T-1 - Błażej - 05-05-2012 23:43:44 bez jaj komu będzie się chciało dorabiać taką pierdołę jak klin... te ze sklepu są dobre, nigdy nie miałem z nimi żadnych faz RE: Remont silnika w 50 T-1 - pionek16 - 06-05-2012 21:03:47 mi brat boszem z podkładki dorabiał ![]() ![]() |