![]() |
Ogar 205-uzyskanie mocy - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Ogar 205-uzyskanie mocy (/showthread.php?tid=4620) |
Ogar 205-uzyskanie mocy - Student - 02-05-2012 08:02:19 Mam plan stuningować mojego ogara żeby szybciej jeździł i miał większą moc lecz nie wiem jak się do tego zabrać. Mam zamiar: -skrócić cylinder od strony gaźnika -wybebeszyć tłumik -dać gaźnik od wsk 125 wiem że skrócę tym żywotność silnika ale czekam na wasze propozycje RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - MrF4k - 02-05-2012 09:38:07 Cylinder 60/4/3 gaźnik simson lub k60b tłumik spawak jakiś z prawdziwego zdarzenia nie pseudo sporty z allegro mozna jeszcze dać cylek z sima aae kartery trzeba przerabiać RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - papi99 - 02-05-2012 10:02:30 Na szybkość większą zębatkę zdawczą, a jeśli chcesz na moc to większą zębatkę na kole z tyłu ![]() RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - rowler - 02-05-2012 14:42:23 najlepiej załóż silnik od WSK125 i bez przerabiania i skracania żywotności będzie cię zadowalał RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Student - 02-05-2012 15:17:32 dobra opcja ale chyba śruby nie będą pasować a ciąć nie chce za bardzo bo już później nie wsadzze silnika z rometowskiego RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - rowler - 02-05-2012 18:33:19 na pewno będziesz musiał zmienić mocowania, ale końcowy efekt będzie super z mocą i prędkością nie będzie problemu bo ogarek to lekka konstrukcja, ewentualnie hamulce mocniejsze możesz dać, najlepiej popatrz na WSK-i i mocowanie ich silników i poczytaj na forum jakie modyfikacje cię czekają, może sam zrobisz to lepiej niż ci ktoś radzi RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - mlodyfso - 03-05-2012 00:33:30 jak chcesz troche predkosci to mozesz sobie wyrzeźbic z zebatki chyba od wski silnikowa 14zebna i przerobic ja do komarka nawet ladnie to leci mam taka zebatkie w domu 14zebna pasujaca do rometa RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Rudy - 05-05-2012 16:46:10 Wymień wał na taki ze wzmocnionym korbowodem kiedyś taki na allegro widziałem , i zeszlifuj równo głowicę od strony komory spalania o 1 - 1,5 mm , silnik będzie miał lepszą kompresję a wał trzeba wymienić bo korbowód może się złamać ![]() ![]() RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Conqeror - 07-05-2012 15:53:06 Takie polerowanie to bardziej osiagi psychologiczne niż praktyczne . Pozatym mowa jest o 205 wiec o silniku 023. Duzo z tego nie wycisniesz, ale takimi dobrymi i sprawdzonymi sposobami : - tłumik + kolanko od simsona, bez wkładu w końcowce ( nakretka pasuje na cylinder 019 ) - splanowana głowica - cylinder 019 40mm z tłokiem simsona s50 RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Rudy - 08-05-2012 17:05:22 Polerowanie daje dużo , mój ogarek dostał mocy jak to zrobiłem ![]() Weż załóż jak najlżejszy tłok , ale czemu chcesz to przerabiać koniecznie chcesz go zatrzeć ? ![]() RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Conqeror - 15-05-2012 00:08:03 jesli uważasz że polerowanie kanałow daje dużo mocy to nie chce wiedzieć ile daje cylinder pseudo 60 cm3 ![]() RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - adrian00102 - 13-06-2012 08:39:41 ja to dałbym gaźnik k60b większą zębatkę z tyłu i tyle. RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - Krysto - 13-06-2012 10:42:08 Może coś takiego??http://jawskom.kgb.pl/war/kom.htm 4km z rometa to nie mało ![]() RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - kadetmen - 13-06-2012 16:58:08 http://www.youtube.com/watch?v=H-elQNNSFNU RE: Ogar 205-uzyskanie mocy - barcelxxl - 13-06-2012 22:22:31 Najlepiej zrób to co ja kiedy chciałem z silnika wyciągnąć więcej mocy i urwałem wał. Nie opłaca się nic modyfikować oprócz gaźnika k60b bo to jest najlepszy gaźnik. |