Silnik - identyfikacja - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23) +--- Wątek: Silnik - identyfikacja (/showthread.php?tid=45239) |
Silnik - identyfikacja - Dawdzio - 20-10-2017 16:20:32 Znalezisko na złomie. Jeden cylinder, 4 suwy. Brak głowicy, gaźnika i cewki (a więc i modułu czy co tam on powinien mieć). Przydałby się taki po taniości, ale nie wiem czy jest sens, bo nie chciałbym szukać brakujących elementów przez najbliższe pół roku wydając na nie majątek. RE: Silnik - identyfikacja - Jędrek - 20-10-2017 17:44:52 Jakaś kosiarka spalinowa nic szczególnego i warte tyle co waży . RE: Silnik - identyfikacja - Dawdzio - 20-10-2017 19:35:16 I idealnie. Zwrócił moją uwagę, bo wydaje mi się, że może pracować w pionie, a na tym mi zależy. Mam w piwnicy jakąś kosiarkę, ale z silnikiem poziomo (mam na myśli ruch tłoka, ale czy tego nie powinno się określać po położeniu wału?) i wątpię, że gdybym go po prostu inaczej obrócił to wszystko dalej dobrze by działało. RE: Silnik - identyfikacja - JGNZM - 20-10-2017 21:58:09 Silnik dolnozaworowy, typowa konstrukcja od kosiarek. Sądząc po wyglądzie zaworów, ten silnik ma swoje lata świetności już za sobą. RE: Silnik - identyfikacja - Marwerick - 20-10-2017 22:55:24 albo silnik brigs&straton albo starszy tecumseh a i te silniki mają zalewany w całości cewko-moduł. a do gażników do silników tecumseha to są gażniki deltorro org włoskie. także jeśli to jest starszy tecumseh to części majątek kosztują bo firma od lat nie istnieje a jeśli to jest b&s to może coś gdzieś na świecie jest jakaś cześć co będzie też majątek kosztować także ja bym sie nie grzał bo to nie jest super okazja a raczej super kał i jak pracował pionowo to ma inny/inaczej rozwiązaną pompkę oleju . RE: Silnik - identyfikacja - seler1500 - 20-10-2017 23:13:51 Briggs And Stratton series 80200 J607 3KM @ 3600 obr./min. 1979r. |