Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35) +--- Dział: Czy warto kupić? Wycena, Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=98) +--- Wątek: Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. (/showthread.php?tid=42862) |
Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. - kacperszkudlarek - 03-02-2017 22:49:58 Siemaneczko, dziś se na OLX-ie patrzałem sobie (uzależniony od OLX-a XD), tak se patrzałem i zobaczyłem że gość co niedaleko mnie mieszka (1km ), ma nowe ramy do roweru Romet konsul . Pytam się czy warto kupić ponieważ, w rowerach jestem zielony ,totalnie zielony, (znaczy wyceny ) A 1 km to dla mnie nic XD. LINK: https://www.olx.pl/oferta/ramy-nowe-do-rowerow-CID767-IDk3xEZ.html RE: Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. - K4rol - 04-02-2017 00:12:29 Jak nowe i nie za bardzo zniszczone, To bym negocjował cenę i zabrał bym wszystkie Na twoim miejscu. Schował i za parę lat wystawił na tzw olx I może parę zł by było, by na pewno zaprocentowało Więcej niż w nie jednym banku Myślę że 30 -35 zł max za szt w hurcie RE: Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. - kacperszkudlarek - 04-02-2017 00:25:23 Raczej nie , niby wszystko było by git, tylko jak zwykle przechowanie . Budujemy się, wszystko git tylko że, są zalane posacki, co wiąże się za tym że, jak wilgoć zaatakuje to później z tych ram to zostanie kupka rdzy . Ja bym raczej 1 ramę bym wziął i zrobić tak jako zapasowy rower do jazdy (Ten rower co mam git wszystko działa, śmiga jak talala XD, ale jak dupnie dętka to co?! Na wycieczce rowerowej z moją klasą mi tak zrobił xd) i oczywiście dążenie do oryginalności . I oczywiście szacun na Wsi że kupiłem nowy rower XD, Wszystkie loszki były by moje XD. Nic pomyśli się jeszcze . RE: Opłaca się czy nie ? Ramy do roweru Romet Konsul. - Odrestaurator - 04-02-2017 00:35:07 Za 50zł nakupisz na złomie 5 kompletnych składa