Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Informacje, zdjęcia, ciekawostki (/forumdisplay.php?fid=44) +--- Wątek: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i (/showthread.php?tid=42248) |
Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Tomaszabc - 28-11-2016 21:22:55 Witam, odnalazłem takie normy, gdyby ktoś chciał w pdf to pisać do mnie na pw. Mam problem ze zdjęciami, możliwe, że google usunęło możliwość wklejania linków bezpośrednich. link do albumu: https://goo.gl/photos/nYhw2AvfbQYHEGwd6 Kurek paliwa RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - rafi555 - 28-11-2016 22:04:42 bardzo przydatne materiały RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Tomaszabc - 29-11-2016 00:27:14 https://www.dropbox.com/s/qj2u21rv5g3hc2r/normy%20Romet.rar?dl=0 Wrzucam link z normami, tu jest ich więcej Jest norma od pompek, kierownic, obręczy itd RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - nie_mientki - 29-11-2016 02:11:31 Czyżbyś na uczelni dokopał się do zasobów ebukowych? RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Tomaszabc - 29-11-2016 10:24:21 Owszem Politechnikowo Lubelskich , wątpię żebym łamał tym prawa autorskie firmy która już nie istnieje. Piszę pracę inżynierską, modeluję ramę w Catii, zmieniam mocowanie silnika w ramie motorynki żeby wyeliminować obcieranie karteru przez łańcuch i sprawdzam wytrzymałość w programie Abaqus. Szukałem informacji i znalazłem te normy Ogólnie to piszę teorię z angielskiej książki Motorcycle Handling and Chassis Design która w necie kosztuje od 1000 do 3000 euro za sztukę . Nie stać mnie, nie ma w bibliotece więc udało mi się znaleźć w necie pdfa RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - nie_mientki - 29-11-2016 12:34:19 Jaki kierunek? Kto jest promotorem? Idziesz potem na magisterkę? RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Tomaszabc - 29-11-2016 12:58:30 Też studiowałeś na Pollub? dr. Nieoczym jest promotorem. Kierunek Mechanika i Budowa Maszyn. Inżynierka jest pracą odtwórczą głównie więc taki sobie temat wybrałem. Pomierzę ramę, zamodeluję, policzę. Myślę, że najwięcej pracy będzie z teorią. Planuję zakończyć edukację na inżynierze i iść do warsztatu samochodowego. Brzmi trochę słabo ale dziś dobry mechanik (a takim chcę być) ma wszędzie dobrze płatną, nie ciężką i ciekawą pracę z możliwością otwarcia własnego warsztatu kiedyś. Z tego co mi wiadomo magisterka to w gruncie rzeczy powtórka tego co było tylko rozwinięcie czyli np. zamiast całek drugiego stopnia to trzeciego, zamiast rysować reduktor o zębach prostych to rysujemy reduktor o zębach skośnych. Na pewno jest też kilka ciekawych przedmiotów ale.... każda sroczka swój ogon chwali (i wybór). Z tego co obecnie widzę to na magisterkę idzie się bo nie wiadomo co robić po inżynierze z racji, że niewiele praktycznych rzeczy się dowiedzieliśmy ale jestem w tym poglądzie osamotniony, większość uważa, że horyzonty się rozszerzą. Po magisterce kiedy ktoś kompletnie jest nieprzygotowany do życia i ma głowę nabitą informacjami to może pójść na doktora a po doktorze zostać na uczelni jako nauczyciel/wykładowca/pracownik naukowy/pan Heniu od ustawiania maszyny. Ja już mam dość bezsensownych przedmiotów, przestarzałej wiedzy. Moje studia zakończyły się gdzieś na 5 semestrze, potem to już było przeciąganie. Przykłady obecne- w poprzednim semestrze projektowałem proces produkcyjny mleka, w tym zamiast pracy w programie komputerowym abaqus (mamy tylko 9 godzin w semestrze czyli 3 zajęcia a 45 godzin wykładu z tego przedmiotu gdzie wykładowca nie wie już o czym ma mówić bo ile można razy tłumaczyć co to znaczy MES ) uczymy się optymalizacji konstrukcji metodą graficzną z lat 60 , projektowałem mieszadło do miodu i robiłem prezentacje na temat silosów do zboża i wałów mieszadeł. Często problem z bezsensownymi przedmiotami wynika z tego, że są na uczelni katedry, wykładowcy którzy muszą coś robić a sami niewiele wiedzą o rzeczywistości i wciska się ich w plan zamiast zwiększenia ilości zajęć ciekawych i rozwijających. Najważniejsze i najciekawsze przedmioty dla mnie (czasem też trudne): Inżynieria materiałowa (budowa atomu, sieci krystalicznej), Wytrzymałość materiałów, Mechanika, Spawalnictwo i odlewnictwo, Komputerowe wspomaganie projektowania. RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - nie_mientki - 29-11-2016 13:23:19 Z bardziej idiotycznych rzeczy powiem że na magisterce (teraz robię) mamy WF. Tak. W dodatku na zaocznych. W dodatku w niedzielę wieczorem. W dodatku po dwugodzinnym okienku. I wymigać się nie da, jak ktoś przyniósł L4 to musi tam siedzieć. Dramat. Robię tego magistra na złość Jurkowi, będzie przypał że taki ja ma taki stopień jak on i będzie się musiał chłop doktoryzować Aha. Ja pisałem inżynierkę o montowaniu wyciągarki w moim Uazie. Promotorem był dr Gardyński, ale broniłem się w katedrze PKM bo taki temat zbliżony do tego. A Mario vel Borat zawsze na propsie. RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - Tomaszabc - 30-11-2016 13:41:15 Standard, nawet jak masz złamaną nogę to powinieneś siedzieć i patrzeć się. Borat na propsie, dlatego poszedłem do niego No te studia nie są takie złe ale jak już się je skończy bo w trakcie to mnóstwo kuriozów się dzieje RE: Normy Romet- Wymagania i badania, Gumy podnóżków, Kurek Paliwa i - lokomotion - 05-01-2017 16:59:40 Wracając do tematu. Ostatnio montowałem zamiennik oryginalnych podnóżków do Rometa Ogara 200 i te z netu były o 20% mniejsze. Możliwe, że zamówiłem od jakiejś motorynki czy tam były takie same jak w ogarze? |