Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu (/showthread.php?tid=41352) |
Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu - Michal2001 - 24-08-2016 23:54:49 Witam wszystkich żyjących na tym forum Przychodze tutaj z małym problemem otóż, Chodzi o rometa 2375, mniejsza o model ,Silnik to dezamet 023, wymieniłem w nim wałek rozrządu, czyli tego całego napędu, złożyłem i zaczoł się problem, silnik chodził tylko na wysokich obrotach po dodaniu gazu nic się nie działo, 2. problem to to ze nie wchodził w ogóle 2 bieg na 2 był luz i na luzie tez luz, mysle ze biegi to sprawa zębatek (wie ktoś jak to poukładać ? jakaś instrukcja rometowska ?) i znowu ten 1 problem: gaźnik regulowany, bez rezultatów, iskra pożądna dobra niebieska, świeca super kaweczka z mlekiem mieszanka idealna, i oczywiście wszystkie uszczlki są wsadzone nowe, w tej chwili silnik lezy ropołowiony w warsztacie w wrazie potrzeby mogę jutro wstawić zdjęcia bo wiadomo jest już późno, PROSZĘ O POMOC ! RE: Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu - Maciek_Krk - 25-08-2016 00:20:47 (24-08-2016 23:54:49)Michal2001 napisał(a): wymieniłem w nim wałek rozrządu, czyli tego całego napędu Wałek rozrządu... dobre ja go jeszcze nie znalazłem w żadnym 2T Chyba chodzi o "choinke" o ile dobrze rozumiem ? (24-08-2016 23:54:49)Michal2001 napisał(a): 2. problem to to ze nie wchodził w ogóle 2 bieg na 2 był luz i na luzie tez luz, mysle ze biegi to sprawa zębatek (wie ktoś jak to poukładać ? jakaś instrukcja rometowska ?) Trzeba wyregulować śrubę na wodziku zmieniacza biegów poprzez odpowiednie jej wkręcenie lub wykręcenie. Najłatwiej to zrobić na społowionym silniku bo wszystko widać. Ogólnie jest książka i są tematy na forum, a nawet filmiki na YT jak złożyć tą skrzynie biegów w poprawny sposób więc w 5 min znajdziesz wszystkie odpowiedzi. Jest to prosta sprawa w sumie ciężko źle to złożyć. Co do obrotów, to generalnie gaźnik jak był regulowany ? Śruba regulacji ( podnoszenia przepustnicy ) powinna być wykręcona na tyle by przepustnica była zamknięta całkiem, a śrubka z boku od powietrza wkręcona max, po czym wykręcona z 2 obroty ( różnie to bywa ale to taki pre-set-up ). I dopiero na rozgrzanym silniku dokonujesz regulacji składu mieszanki i wolnych obrotów. Do czasu rozgrzania wypadało by obroty trzymać ręką na manetce gazu. RE: Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu - Michal2001 - 25-08-2016 00:56:10 Dobra, zobaczyłem na YouTube filmik o tej skrzyni, jutro zobaczę te biegi, dzięki za pomoc, dam ci piwko bo i tak mnie to nic nie kosztuje |