Moje niezrealizowane marzenie z dzieciństwa - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Powitalnia (/forumdisplay.php?fid=12) +--- Wątek: Moje niezrealizowane marzenie z dzieciństwa (/showthread.php?tid=40842) |
Moje niezrealizowane marzenie z dzieciństwa - xploid - 12-07-2016 14:14:28 Witam Wszystkich!! Prezentuje swoje dwa nabytki. Jest to moje niezrealizowane marzenie z dzieciństwa. Pierwszy z nich - czerwony to model 50T-1 z zamontowanym silnikiem dwubiegowym. Motorower jest wyremontowany od podstaw . Rama i wszystkie elementy blacharskie były wypiaskowane a następnie polakierowane dwuwarstwowym lakierem z palety barw Hyundai"a. Silnik wyremontowany od podstaw . Założony nowy wał korbowy ,cylinder , tłok ,wszystkie łożyska ( SKF i FAG ) , zimmeringi Corteco , nowy oryginalny iskrownik , nowy oryginalny gaźnik FOS-owski , kompletne sprzęgło wraz z koszem. W silniku stare pozostały tylko koła zębate skrzyni biegów , automat biegów oraz głowica. Układ jezdny wyremontowany również od podstaw. Tylne koło całe kompletne nowe , przednie na nową obręcz i szprychy. Oba koła ubrane w nowe opony i dętki. Nowa instalacja elektryczna. Przedni widelec ma wymienione tuleje oraz nowe łożyska w główce ramy. Tylne zawieszenie posiada nowe amortyzatory oraz wymienione łożyska wahacza. Nowy jest również cały układ napędowy - zębatki i łańcuch oraz kompletny ukląd wydechowy. Całość starannie poskładana. Jedyna usterka to uszkodzony ślimak napędu licznika. Motorower jest oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony. Drugi motorower to Ogar 205 na kołach 16" z trzybiegowym silnikiem o pojemności 60ccm. Motorower jest również po remoncie. Nadwozie zostało wypiaskowane oraz pomalowane proszkowo na kolor kanarkowy. Silnik zrobiony od podstaw , nowy cylinder 60 ccm , tłok ,nowy wał korbowy , łożyska SKF , wałek zdawczy wraz z zębatką , tarcze sprzęgła. Silnik pracuje bez zarzutu , biegi wchodzą precyzyjnie i nie wypadają co jest rzadkością w silnikach 3-biegowych. Do wymiany jest dekiel sprzęgła - zużyte gniazdo popychacza oraz sprężyna kopniaka. Motorower ma zregenerowane przednie i tylne zawieszenie ( nowe tuleje przedniego widelca oraz tylnego wahacza , nowy łańcuch. Posiada również nowy układ wydechowy , kompletną nową instalację elektryczną. Ogar jest również zarejestrowany i ubezpieczony. [attachment=12875][attachment=12876][attachment=12877][attachment=12878][attachment=12879] |