Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Powitalnia (/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części (/showthread.php?tid=38296)



MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - polniepol - 26-12-2015 00:13:31

Witam
Jestem nowym posiadaczem Minska 125 400a z 1989 roku, podpowiedzcie mi gdzie można zamówić do niego części chodzi mi szczególnie o instalację elektryczną
Pozdrawiam


RE: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - 3DVirus - 26-12-2015 00:29:48

Witaj na forum Big Grin Nie wiem czy tu jest, ale warto poszperać. https://gmoto.pl/romet-minsk-125-czesci-24118.html

Jeśli pomogłem, to proszę Cię o ,,Piwo" Smile


RE: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - polniepol - 26-12-2015 00:46:09

Niestety nie widzę instalacji, może ktoś zna jeszcze jakieś sklepy internetowe gdzie mogę dokonać takiego zakupu. Mimo wszystko Marcel dziękuje za dobre chęci może przy okazji jeszcze na coś trafisz Smile

W sumie przypadkiem zakupiłem ten motorek ale bardzo wciąga mnie jego remont i coraz bardziej cieszę się z niego, żeby tylko łatwiej można było dostać do niego niektóre częćci :/


RE: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - Dawdzio - 26-12-2015 00:52:38

http://minsk125.pl/

Przy okazji cytat, który może się przydać:
(18-08-2012 19:24:46)Irek napisał(a):  Sprzęt bardzo dobry miałem 2 szt i tu opisałem http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=5455

Sprawiająca kłopoty elektryka to efekt poprawek wprowadzanych w Romecie. Aby dostosować motor do naszych przepisów zakładali akumulatory i przerabiali instalacje co powodowało kłopoty z modułem i ładowaniem . Radzieckie wersje bez akumulatora nie mają takich problemów, ale sprawa jest banalna wyrzucamy aku i robimy instalacje wg schematu wersji ruskiej czyli bez aku

Żywotność modułu można poprawić przez wypięcie fioletowego przewodu idącego do modułu od iskrownika (podaje napięcie 14V zasilające światła ) . Przewód spinamy z przewodem idącym z instalacji a zasilającym światła (nie pamiętam koloru , idzie z włącznika świateł na lewej stronie kierownicy ).

Sprzęgło też brednia, koszt zrobienia idealnego sprzęgła to 30-40 zł zależnie od sklepu . Kupujemy 5 tarcz i 1 przekładke od ETZ 150 . Wszystko pasuje bez przeróbek, składamy do kupy i mam idealne bardzo trwałe sprzęgło

Dobrze wyregulowany Minsk na prawde zaskakuje osiągami które są nie wiele gorsze od MZ TS 150 a nie porównywalnie lepsze od WSK 125 . 11 km przy masie takiej jak WSK 125 robi swoje, sam byłem na początku zaskoczony osiągami tego motoru
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=6886


RE: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - polniepol - 26-12-2015 01:18:06

Dzięki za podpowiedź ale tą stronę już znam i niestety aktualnie jest problem z częściami trzeba czekać i to nie wiadomo jak długo ale jak nic nie znajdę to będę musiał Tongue dzięki i pozdrawiam Smile


RE: MIńsk 125 400a gdzie zamówić części - Almaznemo - 12-05-2018 02:05:28

(26-12-2015 00:52:38)Dawdzio napisał(a):  http://minsk125.pl/

Przy okazji cytat, który może się przydać:
(18-08-2012 19:24:46)Irek napisał(a):  Sprzęt bardzo dobry miałem 2 szt i tu opisałem http://chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=5455

Sprawiająca kłopoty elektryka to efekt poprawek wprowadzanych w Romecie. Aby dostosować motor do naszych przepisów zakładali akumulatory i przerabiali instalacje co powodowało kłopoty z modułem i ładowaniem . Radzieckie wersje bez akumulatora nie mają takich problemów, ale sprawa jest banalna wyrzucamy aku i robimy instalacje wg schematu wersji ruskiej czyli bez aku

Żywotność modułu można poprawić przez wypięcie fioletowego przewodu idącego do modułu od iskrownika (podaje napięcie 14V zasilające światła ) . Przewód spinamy z przewodem idącym z instalacji a zasilającym światła (nie pamiętam koloru , idzie z włącznika świateł na lewej stronie kierownicy ).

Sprzęgło też brednia, koszt zrobienia idealnego sprzęgła to 30-40 zł zależnie od sklepu . Kupujemy 5 tarcz i 1 przekładke od ETZ 150 . Wszystko pasuje bez przeróbek, składamy do kupy i mam idealne bardzo trwałe sprzęgło

Dobrze wyregulowany Minsk na prawde zaskakuje osiągami które są nie wiele gorsze od MZ TS 150 a nie porównywalnie lepsze od WSK 125 . 11 km przy masie takiej jak WSK 125 robi swoje, sam byłem na początku zaskoczony osiągami tego motoru
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=6886

Witaj a w jaki sposób zrobić instalację bez akumulatora? Ta instalacje robi sie bez wymiany pradnicy?