![]() |
Kupno komarka z OLX - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Giełda (/forumdisplay.php?fid=35) +--- Dział: Czy warto kupić? Wycena, Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=98) +--- Wątek: Kupno komarka z OLX (/showthread.php?tid=35632) |
Kupno komarka z OLX - Maras_Bydgoszcz - 23-06-2015 14:59:15 Cześć co możecie mi powiedzieć o tym komarze? Chciał bym wiedzieć co mu brakuje do oryginalności i jaki to jest model. Warto za tą cenę? Może jeszcze po niego dzisiaj pojadę.
http://olx.pl/oferta/komar-zarejestrowany-oplacony-romet-CID5-IDaChUX.html#8337da4e2aEw. Ten: http://olx.pl/oferta/romet-komar-3-2-biegi-z-papierami-dezamet-023-idealny-lakier-CID5-IDaqK8T.html#6e5bd0fd67 ale to by musiał z ceny zejść na 600 zł. RE: Kupno komarka z OLX - Kanilox - 23-06-2015 15:02:23 Wygląda jak Komar 2350, brakuje mu osłon na gaźnik które obecnie są warte prawie 100zł. Jeśli to rok 70 jest to komar 2330 z przełożonym silnikiem na kopkę. Osłona łańcucha jest z ogara. Cena uczciwa. RE: Kupno komarka z OLX - Hubinho - 23-06-2015 15:05:32 Wygląda spoko. Brałbym. Ten drugi ma współczesne amortyzatory z tyłu i wygląda to tragicznie. Ale jest to bardziej unikatowy model ![]() RE: Kupno komarka z OLX - Kanilox - 23-06-2015 15:17:54 Nie zauważyłem drugiego linku. Ten drugi to widać że po dziadowskim remoncie, do tego już na teleskopach, ja bym nie brał, pierwszy lepszy. RE: Kupno komarka z OLX - Halski - 23-06-2015 16:12:38 W pierwszym są nieoryginalne teleskopy z tyłu i jeśli to rok '70 to powinien być silnik na pedały RE: Kupno komarka z OLX - 175mateusz - 23-06-2015 17:43:41 ja bym wolał pierwszy typ ![]() RE: Kupno komarka z OLX - Petronas - 23-06-2015 18:03:05 Ten pierwszy ma wahacz pchany ![]() RE: Kupno komarka z OLX - Suwmiarka - 23-06-2015 19:09:00 Jak już to ten pierwszy...ma dokumenty co jest niewątpliwą zaletą ![]() A pierwsze egzemplarze 2350 wyprodukowano już w '70 (z silnikiem na kopnik - S-38ZB4). Na dowód mam foto tabliczki znamionowej paru egzemplarzy - takiej dużej jak w sztywniakach (i z numerami dlatego nie wstawię do tematu) Dodatkowo miały metalową obudowę lampy z chromowanymi listwami ozdobnymi; oczywiscie kremowe manetki i tylne amortyzatory ze sprężynami schowanymi w środku (ale to można było przecież wymienić na nowsze co było bardziej "modne" i nowoczesne w latach 90-tych) |