![]() |
Chart 210 - Problemy z silnikiem - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Chart 210 - Problemy z silnikiem (/showthread.php?tid=32245) Strony: 1 2 |
Chart 210 - Problemy z silnikiem - K1ll3r - 29-01-2015 00:19:58 Siemka! Mam parę spraw. Primo, to jest to że po odpaleniu Charta (pali ślicznie, nawet na "pół kopa" odpali bez problemu) nie trzyma on wolnych obrotów. Nie mówię o tym że silnik pochodzi 2 sec i zgaśnie, tylko mogę chwile "przygazować" a on zgaśnie, chyba że go trzymam na sprzęgle. Druga sprawa, to to że silnik rzęzi i hałasuje niemiłosiernie, jakbym do niego wsypał gwoździe czy śrubki, jednak ubytku na osiągach za bardzo nie ma. Trzecia sprawa - mam jakiś podejrzany kranik, nie jest chyba oryginalny... Miał plastikową dźwigienkę, która zresztą się ułamała.. I uszczelka jest konająca, zbutwiała i porwana ale ułożyłem ją jakimś cudem tak że nie przecieka. Ma 3 pozycje "opisane" bodaj jako Z, D, O. Wie ktoś z czego ten kranik? z ciekawości pytam. Jeszcze jedno, nie chciałem pisać paru tematów, wolę napisać 1 duży, to chyba nie zbrodnia ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - charper - 29-01-2015 01:42:22 silnik masz do rozpołowienia z kilku powodów i podejrzewam że jeśli pooglądasz to co w nim siedzi i powymieniasz zużyte elementy to sam dojdziesz co z nim nie tak. kranik to sam wiesz że należy wymienić a co do bębnów to możliwe że albo masz zużyte okładzony, nierówną powierzchnię bębnów albo i to i to. musisz sprawdzić. RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - MrF4k - 29-01-2015 18:26:03 Oryginalnie hamulec przedni nie jest za ciekawy, wymiana szczęk coś pomoże ale cudów bym sie nie spodziewał. Chcesz mieć z przodu kose zakładaj tarcze. Taki sam kranik mam w 3 charcie i stało sie z nim to samo , wydaje mi sie ze to wyrób niemiecki. Trzymanie obrotów hmm.. pobaw sie z regulacją gaźnika. Co do dzwonienia w silniku , to jest tam wgl olej ? RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - Stachu.G - 29-01-2015 19:56:43 Daj zdjęcia kranika. Zobacz czy nie ma luzów na wale przy korbowodzie i na łożyskach w połówkach, co do piszczenia hamulców to trzeba rozebrać, okładziny przetrzeć delikatnie papierkiem ściernym a same bębny odtłuścić np rozpuszczalnikiem ewentualnie próbuj je delikatnie przygrzać tzn z górki na pierwszym biegu przejedź kawałek naciskając hamulec. RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - Pompuś - 29-01-2015 20:04:16 Co do wolnych obrotów. Może masz też wyrobioną przepustnicę, przy regulacji ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - K1ll3r - 30-01-2015 00:19:07 Z sprzęgłem już sobie poradziłem, sprawa dokręcenia linki ![]() ![]() ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - charper - 30-01-2015 01:36:53 najlepiej podejmuj się zawsze remontu na bieżąco i nie czekaj aż stanie się "coś jeszcze". do skrzyni kup lux 10 po prostu. RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - MrF4k - 30-01-2015 01:42:33 Ja czesto lałem Hipol 15f i sie sprawdza, wszystkie motorki u mnie na tym jeździły a było ich trochę ![]() ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - K1ll3r - 30-01-2015 23:30:50 Już wiem co jest z tym grzechotaniem i nawet nie musiałem silnika rozkręcać ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - romet200 - 30-01-2015 23:46:28 Dobrze że doszedłeś do tego ![]() PS słyszałem że w 2t nie wymienia się samych pierścieni tylko odrazu i tłok nie wiem czy to prawda RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - K1ll3r - 30-01-2015 23:51:53 Noo, nietrudno było ![]() Dobrze że mi to powiedziałeś.. Nie słyszałem o tym.. może jeszcze ktoś, coś? I czy wymieniać gaźnik czy zainwestować w zestaw naprawczy? RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - axelbenq - 31-01-2015 00:37:33 Z zestawem naprawczym do binga może być lipa... Kiedyś był zestaw pływak + zapinka + chyba zaworek, ale już nie widzę go na Allegro. Jest jeden nowy Bing teraz na Allegro za 160 zł ![]() RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - charper - 31-01-2015 01:19:06 jeśli gaznik cieknie to sprawdź pływak. jeśli nie jest dziurawy to może masz za wysoki poziom paliwa ustawiony. RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - K1ll3r - 31-01-2015 16:04:01 Okej. Jeszcze mam takie pewnie głupie pytanie - jak podpiąć budzik? z budzika wychodzi linka i kabelek może na 7-8cm. Gdzie podpiąć linkę? bo na przednim kole nigdzie nie widziałem niczego... Ten kabelek to masa czy coś? RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem - maly - 31-01-2015 16:32:45 Chart nie miał napędu licznika przy zębatce zdawczej? |