![]() |
Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu (/showthread.php?tid=27043) |
Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 21:49:15 Witam, Ostatnio postanowiłem trochę naładować romka tuningowymi częściami, a więc załatwiłem mu: nową głowice, cylinder, tłok - zestaw 60cm3, oraz gaźnik k60b i tuningowy stożkowy filtr powietrza, z przodu i z tyłu nowe zębatki (na szybkość), nowy łańcuch... a romet jak jechał te marne 45, tak jedzie... więc to może wina wydechu? Może ktoś już z tych części składał romka i wie? Prosze o pomoc ![]() RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - ArcziManYea - 30-06-2014 21:51:46 Zły dział :/ czy wy się kiedyś kurdwa nauczycie? RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Bartek - 30-06-2014 21:59:10 Cyl 55cmm3 wiec cale guzik daje. K60B ma lepsze wkrecanie i reakcje na gaz. Filtr cale guzik daje.. jedynie pierdzi a nie jedzie.. z Rometa demona predkosci nigdy nie zrobisz RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 22:06:44 (30-06-2014 21:59:10)Bartek napisał(a): Cyl 55cmm3 wiec cale guzik daje. K60B ma lepsze wkrecanie i reakcje na gaz. Filtr cale guzik daje.. jedynie pierdzi a nie jedzie.. z Rometa demona predkosci nigdy nie zrobisz Robiłem z tych samych części jak jeden typ z poradnika i mu ciągnie 68 km/h, to może dla tego że ma elektroniczny zapłon (sory może i się śmiejecie z moich odp. ale jestem zielony w tych sprawach ;/) RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Bartek - 30-06-2014 22:09:32 Stary tutaj nie ma co sie smiac. Forum jest do tego by pytac ![]() A co do tego to jak masz cdi to tez masz lepsza kulture pracy silnika RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Matinek - 30-06-2014 22:12:26 może masz za wczesny lub za późny zapłon trochę? RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 22:15:55 (30-06-2014 22:09:32)Bartek napisał(a): Stary tutaj nie ma co sie smiac. Forum jest do tego by pytac Więc co byś radził jeszcze zrobić, żeby jechał te 60km/h? Zastanawiałem się nad sport wydechem od simka i rozwierceniu kannału ssącego do 15mm oraz skorygowanie wydechu o 1mm RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Bartek - 30-06-2014 22:17:05 Ten pseudo tlumik tjuningowy nic Ci nie da. Musialbys zam zaprojektowac pod dany set i wtedy cos odczujesz RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 22:18:00 (30-06-2014 22:12:26)Matinek napisał(a): może masz za wczesny lub za późny zapłon trochę? Z zapłonem bawiłem się dzisiaj 5 godzin i nic nie pomogło... ale jutro spróbuje ustawić jeszcze raz szczelnie szczelinomierzem, bo dziś ustawiałem z blaszki która na oko miała 0.5mm, (30-06-2014 22:17:05)Bartek napisał(a): Ten pseudo tlumik tjuningowy nic Ci nie da. Musialbys zam zaprojektowac pod dany set i wtedy cos odczujesz Dany "set" o czym ty mówisz? Jak wyżej wspomniałem jestem zielony w tym ![]() RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Bartek - 30-06-2014 22:21:32 Dany set chodzi mi ze liczony pod dane parametry cylindra. I dokladnie liczyc ile ma wykrecic ten silnik. A ten tlumik zauwaz ze jest do charta simsona komara ogara.. wiec nie poprawi Ci za grosz osiagow. Jak juz to dalbym wydech od simka RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Matinek - 30-06-2014 22:21:38 Daj tłok na 1P jakiejś markowej firmy np meteor. Zrób 50/5 boost port i jakimś cudem zrób zawór spalinowy to ci z 75 poleci ![]() ![]() RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 22:35:45 (30-06-2014 22:21:38)Matinek napisał(a): Daj tłok na 1P jakiejś markowej firmy np meteor. Zrób 50/5 boost port i jakimś cudem zrób zawór spalinowy to ci z 75 poleci jak mówiłem 50 - może być, ale on ledwo ciśnie 43 - 45;x może dać tłok 40mm od simka? Co sądzicie? RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - MrF4k - 30-06-2014 22:54:25 ja bym się nie dziwił ze prędkość jest mała, jeśli jest świeżo założone to trzeba troche przejechać by jakoś to sie ,,uleżało, dotarło'' i będzie ok. Tłok od Simka ale s50 , sam miałem tylko nie pamiętam czy podkładkę sie dorabia pod cyl czy sie skraca nóżki tłoka. RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - sargon - 30-06-2014 23:04:16 (30-06-2014 22:54:25)MrF4k napisał(a): ja bym się nie dziwił ze prędkość jest mała, jeśli jest świeżo założone to trzeba troche przejechać by jakoś to sie ,,uleżało, dotarło'' i będzie ok. Tłok od Simka ale s50 , sam miałem tylko nie pamiętam czy podkładkę sie dorabia pod cyl czy sie skraca nóżki tłoka. gaźnik dziś założony, cylek, tłok i głowica założona w sobote - przejechane 120km RE: Romet Ogar 205 - wolny po tuingu - Ziomek Edek - 30-06-2014 23:11:06 W zestawach 55ccm tłok razem ze sworzniem mają większą masę od oryginałów. Przez to silnik gorzej się wkręca i osiąga mniejsze obroty max. |