50-M-1 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Nasze Romety (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: 50-M-1 (/showthread.php?tid=25613) Strony: 1 2 |
50-M-1 - simplyclever - 11-05-2014 00:17:21 Dzisiaj właśnie stałem się posiadaczem tej o to zabawki. Pony jest kompletnie niejezdny, bardzo zardzewiały i na moje oko tylko solidna "RENOWACJA" jest w stanie przywrócić go do życia. Problem jest taki, że nigdy nie miałem do czynienia z mechaniką i tu zwracam się z wielką prośbą do Was drodzy użytkownicy, abyście pokierowali mnie w działaniach, które powinienem uczynić, żeby doprowadzić Rometa do stanu używalności. Póki co zacząłem zapoznawać się z instrukcją obsługi, która jednak dotyczy modelu M-2 i M-3, a z tego czego już zdążyłem się dowiedzieć jest pomiędzy nimi różnica chociażby w skrzyni biegów. Jakieś pomysły, rady, wskazówki? Tutaj dorzucam linki do zdjęć: http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/60189_2014-05-10-19.36.16.jpg http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/50931_2014-05-10-19.43.34.jpg http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/57281_2014-05-10-19.44.00.jpg http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/84079_2014-05-10-19.45.48.jpg http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/81376_2014-05-10-19.47.23.jpg http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/82704_2014-05-10-19.48.21.jpg RE: 50-M-1 - Jakchwal205 - 11-05-2014 01:58:50 jest to na chodzie ? rozbierz to na czynniki pierwsze oddaj do piaskowania i malowania silnik jest prosty jak budowa cepa wyremątuj go więc ze schematani z neta dasz sobie rade więc nie ma się co bać RE: 50-M-1 - gregorian2008 - 11-05-2014 09:20:53 dużo bym dał za takie znalezisko RE: 50-M-1 - enduro - 11-05-2014 10:42:14 najpierw to ty ją porządnie umyj.stan lakieru chyba nie jest zly.... i oryginalny RE: 50-M-1 - romek - 11-05-2014 10:50:19 Jakiej renowacji?! toż to oryginalny, spatynowany lakier! Ile lat stała? Jest supertyczna! RE: 50-M-1 - Bartek_ - 11-05-2014 11:11:46 Tylko jej nie maluj! Wiele bym dał, żeby znaleźć oryginalną M-1 w takim stanie RE: 50-M-1 - gregorian2008 - 11-05-2014 11:37:33 no a po co ma ja malowąc jak lakier jest chyba w idealnym stanie nie widac dokładnie bo zakurzona ale nie jest żle chyba RE: 50-M-1 - simplyclever - 11-05-2014 16:26:37 Nie jest na chodzie. Z tego co wiem stał co najmniej 20 lat pod kocami ale za to wszystkie części są W 100% ORYGINALNE. Na zdjęciach rzeczywiście niewiele widać jeśli chodzi o stan lakieru, tak więc troszkę go podmyję i wrzucę dodatkowe foty. Fajnie by było, żeby pozostał w jak największym stopniu taki jaki wyszedł z fabryki, nie wiem na ile będzie to możliwe ale będziemy o to walczyć. RE: 50-M-1 - gregorian2008 - 11-05-2014 16:33:45 a nie ma ktoś w okolicy drugiej takiej? RE: 50-M-1 - SaltKiller - 11-05-2014 16:34:05 Jak mi się podobają motorynki z tą kierownicą !!!! . Są po prostu bajeczne te kierownice. Ładny sprzęt ci się trafił. Powodzenia w remoncie RÓB NA ORYGINAŁ BEZ MALOWANIA JEJ !!! RE: 50-M-1 - lada97 - 11-05-2014 17:53:52 Porządna renowacja... To teoretycznie żaden z moich rometów jeździć nie powinien, a jeździły . Dobre mycie z szamponem samochodowym i będzie ładnie. Jak nie pali to sprawdź iskrę, pierw wyczyść gaźnik, zalej jak ściągniesz gaźnik z pół strzykawki oleju to się trochę rozrusza i nasmaruje przed odpaleniem. RE: 50-M-1 - Quake96 - 11-05-2014 17:54:35 "Nie maluj, bo oryginalny" - Wy tak poważnie? Rdza ma kwitnąć (bo widać, że miejscami jej nie brakuje), ale lakier musi być oryginalny jakby to było nie wiadomo co... Głupota i tyle. RE: 50-M-1 - dawi639 - 11-05-2014 17:56:24 cudowna RE: 50-M-1 - lada97 - 11-05-2014 17:56:25 No i co z tego że kwitnie? rozebrać trochę, dobrze, baaardzo dobrze wyczyścić. Rdze wyczyścić do blachy i wszystko przejechać woskiem, nic nie będzie rdzewieć. RE: 50-M-1 - gregorian2008 - 11-05-2014 18:01:18 kolego Quake96 chyba lepiej zrobić poprawki w tych miejscach niz całego malować |