![]() |
Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy (/showthread.php?tid=22060) Strony: 1 2 |
Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 20-01-2014 21:33:12 Witam, dziś zachodze do Komarka przepalić go. A on nic i nic.. Wkoncu go porządnie przelałem... Odpalil ale takjakby go mulilo i potem buch! Wydmuchało uszczelke. To ja wziąłem nowa i zakręcam elegancko wszystko dobrze.. Dokręciłem dosyc mocno a tu z prawej strony syczy powietrze.. I Romek odpali strzeli mieszanka przez tą dziurke i zgasnie. Co tu zrobic? Dodam ze głowica miała lekkie wygięcie i zmieniłem ją na nową... Może krawedz cylindra tez ma taką krzywizne? I tak musi byc.. RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - Przemi998 - 20-01-2014 21:39:31 A ma kompresje ? ![]() RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - Wojtek3362 - 20-01-2014 21:46:28 (20-01-2014 21:39:31)Przemi998 napisał(a): A ma kompresje ? Debilne pytanie... Uszczelkę rozumiem że porwało? Jak tan to wymień oczywiście, a potem spróbuj dokręcić w miarę mocniej, ale złóż bez uszczelki. W 50ccm nie potrzeba uszczelek pod głowicą, no chyba że tłok na głowicy się zablokuje. RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - DominiX - 20-01-2014 21:49:07 A jak dokręcałeś głowicę jeśli każdą śrubę po kolei do takiego stanu że nie da się dalej dokręcić to się nie dziw ![]() ![]() RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 20-01-2014 22:02:02 (20-01-2014 21:49:07)DominiX napisał(a): A jak dokręcałeś głowicę jeśli każdą śrubę po kolei do takiego stanu że nie da się dalej dokręcić to się nie dziw Albo poprostu na cylindrze jest taka sama krzywizna jak na starej głowicy. Bo ja go odpalalem pozniej na nowej glowicy i wlasnie syczali na nowej, wiec zaloze stara i powinno sie dopasowac. Jak nie to zeszlifuje cylinder troche RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - Michał - 20-01-2014 22:07:39 Weź kawałek szyby i przyłóż do niej przylgnie głowicy,zobacz czy jest prosta.Ewentualnie do tego papier ścierny na szybę i lekko splanuj Ja miałem tak samo z moja głowicą,nowa ze sklepu,a krzywa -,- RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - kokosek - 20-01-2014 22:19:45 zeszlifuj trochę ja tak zrobiłem pomogło, uszczelke aczkolwiek bym dał i tak jak pisali na krzyż dokręcaj. i kup jakieś porządny szpile i nakrętki RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 20-01-2014 22:19:46 (20-01-2014 22:07:39)Michał napisał(a): Weź kawałek szyby i przyłóż do niej przylgnie głowicy,zobacz czy jest prosta.Ewentualnie do tego papier ścierny na szybę i lekko splanuj Pisalem ze stara jest krzywa i tak samo gladz cylindra sie ulozyla. A ja dalem nową glowice i wtedy bylo inaczej bo na gorze prosto na dole krzywizna. RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mikolaj.lukasik - 20-01-2014 22:30:15 dsaj starą głowicę i sprawdź RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 20-01-2014 22:43:58 No własnie jutro z rana tak zrobię i zobaczymy czy pomoże, ale wydaje mi sie że tak ![]() RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 21-01-2014 17:39:14 Dzisiaj dałem stara krzywa glowice i wraz to samo... Dałem dwie uszczelki i to samo. Gdybym spilowal cylinder na równo to by cos sie moglo wtedy stac? Podczas uzytkowania rometa? Bo nie wiem co tu zrobic... RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - Wojtek3362 - 21-01-2014 18:48:49 Jak spiłujesz za dużo to tłok na głowicy się zatrzyma, a jak się nie zatrzyma to znowuż wał po dupie dostanie bo za duża kompresja będzie. RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 21-01-2014 20:23:18 No własnie ale innego rozwiązania nie ma.. Albo dac tam sylikon ale to wydmucha go ... Co tu robic PanY? RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - plusminus - 21-01-2014 20:44:24 Pierw weź szybę (czy coś prostego), szczelinomierz i sprawdź odchyłkę. Później zastanów się czy naprawa tego ma sens. RE: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy - mlody191 - 21-01-2014 20:58:34 (21-01-2014 20:44:24)plusminus napisał(a): Pierw weź szybę (czy coś prostego), szczelinomierz i sprawdź odchyłkę. Później zastanów się czy naprawa tego ma sens. Pierw to ja to tak zrobilem. Na głowicy krzywizne widac golym okiem na cylindrze tez jest .. I jak sie patrzy tak z boku to tez widac ten 1 mm mozna spilowac a potem dam nowa glowice bez planowania. Albo poprostu zetrzec stara uszczelke bo gdzie niegdzie troche jej zostalo ale to tyle ... i by byla dziula z boku juz? |