![]() |
|
[Kadet] silnik - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: [Kadet] silnik (/showthread.php?tid=21145) Strony: 1 2 |
silnik - mularczyk129 - 22-12-2013 00:57:25 Cześć chciałem się spytaj o silniki a mianowicie : który silnik jest mniej awaryjny 023 dezamet czy s38 (od komara) i czy wejdzie silnik S38 w ramę w kadecie ?? z góry dziękuje
RE: silnik - kokosek - 22-12-2013 01:00:24 Według mnie s38 choć nieco słabszy według mnie mniej awaryjny i tak wejdzie RE: silnik - mularczyk129 - 22-12-2013 01:07:43 a więcej szczegółów ?? RE: silnik - mikbow - 22-12-2013 01:14:41 Według mnie to lepszy jest S-38. maja takie same wymiary mocowań RE: silnik - Damian4570 - 22-12-2013 02:09:25 Ja bym powiedział, że 023 jest lepszy, ponieważ ma biegi w nodze, ale, że nie miałem nigdy S38 nie powiem definitywnie który lepszy.
RE: silnik - Latos - 22-12-2013 02:20:04 Ktoś kiedyś napisał na forum, jako że z faktu, iż s38 ma biegi w sprzęgle, a 023 w nodze, w 023 możesz uszkodzić automat poprzez zbyt mocne wbijanie biegów. W s38 będzie ciężko. S38 jest chyba mocniejszy odrobinę RE: silnik - mularczyk129 - 22-12-2013 09:38:30 a wejdzie w mocowania do kadeta ten s38 ? RE: silnik - Magister - 22-12-2013 10:04:39 Każdy silnik od rometa wejdzie do każdego rometa więc tak. RE: silnik - rometomaniarz - 22-12-2013 12:04:41 wkładaj ten silnik s-38 mało pali prawie bezawaryjny polecam go RE: silnik - barcelxxl - 22-12-2013 12:23:20 Przecież to takie same silniki różnią się tylko kształtem. Awaryjny jest zawsze tylko zapłon, a zapłon we wszystkich Rometach oprócz Charta jest taki sam. RE: silnik - kokosek - 22-12-2013 12:45:09 barcel gów.. prawda!! Silnik s-38 choć ma miej siły (zapraszam do lektury bo po tym co czytam tutaj to jest ) jest mniej zawodny tylko lubi kosze ukręcać i tak zgodzę się napewno z tym że biegi tak szybko się nie rozpadnąI nie! nie są to te same silniki są na tej samej podstawie prawie Co do zapłonu cewki itd. Fakt.. jest taki sam ale dobry zrobiony zapłon będzie palił na s-38 lepiej niż na 023. RE: silnik - barcelxxl - 22-12-2013 13:04:00 (22-12-2013 12:45:09)kokosek napisał(a): barcel gów.. prawda!! Powiedz mi dlaczego ukręca kosze sprzęgłowe jak ma taki sam wał z wyjątkiem tego że klin jest przesunięty o parę stopni. I piszesz że ma mniej siły to dlaczego ukręca kosz ??? W 023 rozleci się automat a s-38 urwie linka i na dodatek każda manetka się rozlatuje, wypada kulka i sprężynka. To jest to samo !!! Awaryjność jest taka sama. Nie rozumiem też jak zapłon może lepiej się sprawować w s-38 niż w 023. Jak założysz zapłon do rozlatującego sie 023 to na pewno nie będzie działał tak dobrze jak w s-38. 023 ma stopień sprężania 8 a s-38 6,5 ale za to 023 ma 1,7 KM a s-38 1,8 KM. RE: silnik - kokosek - 22-12-2013 13:10:10 Skoro dysponujesz taką wiedzą wytłumacz mi czemu s-38 jest podatniejszy na tuning (Pana Sałka)?. Z linką także się nie zgodzę dobra linka posłuży długooo! to samo z manetkami Może nie wszystkim ukręcać koszę mi ukreciło 3 i to było z powodu zjazdu z stromych górek. także nie każdemu to się przytrafi a ja dopiero póżniej to odkryłem. Ostanio miałem jeden silnik s-38 i 2silniki 023 po remoncie a iskrowniki? przekładane od jednego do drugiego i gdzie najlepiej palił? S38. Czemu mnie się nie pytaj odpowiedz sobie sam ![]() Co do tej mocy nie zgodzę się że 1,8km.. Moc maksymalna: 1,4 KM przy 4000 obr./min. Moment maksymalny: 2,8 Nm przy 2750 obr./min. Liczba przełożeń: 2 Instalacja elektryczna: 6V 20W Ciężar motoroweru: 45 kg do 50 kg (w zależności od modelu) Spalanie: 1,8 do 2,0 l/100 km Prędkość maksymalna: 40 km/h według danych producenta RE: silnik - barcelxxl - 22-12-2013 13:13:58 Sorki z tym 1,8 to się rozpędziłem. RE: silnik - mularczyk129 - 22-12-2013 13:34:05 to się opłaci kupić silnik s38 czy zostać na 023 ? bo mi chodzi żeby się tak nie psuł i ie robił buuuuu
|