Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Witam serdecznie :) - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Dział: Powitalnia (/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Witam serdecznie :) (/showthread.php?tid=17999)



Witam serdecznie :) - mateuszkurowski - 20-08-2013 00:22:53

Witam wszystkich serdecznie.
Nazywam się Mateusz Kurowski pochodzę z Myszkowa (województwo Śląskie). Mam 23 lata studiuję obecnie na Politechnice Śląskiej w Gliwicach na kierunku Elektronika i Telekomunikacja (świeżo upieczony inżynier aparatury elektronicznej) w tej chwili na 2 semestrze studiów magisterskich. Interesuję się strzelectwem sportowym (od roku posiadam pozwolenie na broń palną Wink ) oraz kolekcjonowaniem broni palnej (tego rodzaju pozwolenie otrzymałem półtora miesiąca temu).

Bardzo chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy o Ogarze 200/205 bądź Komarze. Kiedyś a było to dość dawno temu Tongue (rok 2004-2007 posiadałem skuter Piaggio Typhoon 70ccm) i ostatnio mi jakoś wróciła chęć na jednoślad tylko tym razem koniecznie chciałbym, żeby to był motorower. Problem może być w tym, że mam około 193 cm wzrostu i 96kg wagi i nie wiem czy na Ogarku/Komarze nie wyglądałbym co najmniej dziwnie. Chociaż sam wygląd jest mało istotny - chciałbym po prostu móc swobodnie zmieniać biegi i rozkoszować się jazdą na odcinkach nie większych niż 20-30km.

Chciałbym na ów sprzęt przeznaczyć tak maksymalnie 600-700zł.

Pozdrawiam Mateusz Kurowski


RE: Witam serdecznie :) - przemek95 - 20-08-2013 01:12:06

witamy Mateusza na forum Smile po przeczytaniu twojego posta wywnioskowałem, że najlepszym wyborem był by ROMET OGAR 200, ze względu na dostępność jeszcze tych motorowerów oraz dobrych osiągach, oczywiście mieszczą się w tym przedziale cenowym co podałeś Smile
Też dobrym wyborem był by dla ciebie Romet Chart, lecz nie mam pojęcia czy znajdziesz w tym przedziale cenowym w bardzo dobrym stanie ;/