[50-T-1] Kolanko skrócenie - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: [50-T-1] Kolanko skrócenie (/showthread.php?tid=17992) |
Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 19-08-2013 23:15:54 Witam da coś to jak skrócę kolanko w romecie silnik 2 biegowy 023??? RE: Kolanko skrócenie - patrykkol997 - 19-08-2013 23:32:10 Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik. RE: Kolanko skrócenie - romeciak - 19-08-2013 23:39:54 ale będzie szybszy RE: Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 20-08-2013 00:13:35 (19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a): Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik. W jakim sensie lepiej chodzi? lepiej się wkręca? RE: Kolanko skrócenie - kolesgit01 - 20-08-2013 17:33:22 u mnie po skrócenie odczułem że troche lepiej się zbiera RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 20-08-2013 17:45:46 No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. RE: Kolanko skrócenie - simon1998 - 20-08-2013 17:57:20 Nie polecam tego może i poczujesz jakąś różnice ale z Rometa F1 nie zrobisz lepiej zostaw tak jak fabryka zaprojektowała RE: Kolanko skrócenie - belda1999@o2.pl - 20-08-2013 21:04:26 (20-08-2013 17:57:20)simon1998 napisał(a): Nie polecam tego może i poczujesz jakąś różnice ale z Rometa F1 nie zrobisz lepiej zostaw tak jak fabryka zaprojektowała Dzięki za odpowiedzi przerabiać nie będe byłem tylko ciekaw czy doda mi to mocy heh wiem z komara ściga nie zrobie od szybkiej jazdy mam wsk xD Co do pierścieni to tylko teoria RE: Kolanko skrócenie - sk52 - 20-08-2013 21:23:53 No zabojcza predkosc na wsk jest . Odczujesz minimalna roznice, ale czym wiecej przerobek tym silnik jest mniej trwaly i to nie jest teoria, tylko tak jest i kazdy kto przerabial Ci to powie. RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 20-08-2013 23:41:18 (20-08-2013 21:23:53)sk52 napisał(a): No zabojcza predkosc na wsk jest . Odczujesz minimalna roznice, ale czym wiecej przerobek tym silnik jest mniej trwaly i to nie jest teoria, tylko tak jest i kazdy kto przerabial Ci to powie. Masz racje kolego RE: Kolanko skrócenie - Quake96 - 21-08-2013 00:59:23 (19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a): Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik. (20-08-2013 17:45:46)romecik1998 napisał(a): No i trochę lepiej dostają pierścienie po dupie. Powodzenia z takimi wiejskimi kombinacjami. Ciekawe jest to co piszesz... Możesz mi podać jakieś wiarygodne źródło takich informacji? Bo np. w Ogarze 200 skracanie kolanka nie skraca życia pierścieni. I tak w temacie... Skracanie kolanka teoretycznie nic nie da. To nie 200. Tylko w Ogarze 200 dawało one znaczną różnicę, bo tam długie kolanko było blokadą. W polskich silnikach może to nic nie dać, albo dać tyle co nic. RE: Kolanko skrócenie - romecik1998 - 21-08-2013 12:58:37 (21-08-2013 00:59:23)Quake96 napisał(a):(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a): Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik. Komar ma szybko duży przelot w tłumik a im większy przelot czym świadczy?????? Skracaniem żywotności silnika trochę weźcie to nalogikę i potem przedstawcie to w praktyce RE: Kolanko skrócenie - tramwajarz - 21-08-2013 13:08:47 (21-08-2013 12:58:37)romecik1998 napisał(a):(21-08-2013 00:59:23)Quake96 napisał(a):(19-08-2013 23:32:10)patrykkol997 napisał(a): Czym krócej wchodzi w tłumik tym lepiej chodzi silnik. Dobra panie majster ,ty wiesz lepiej,najlepiej jak mamy zapchane kolanko i wydech to nam pierścienie dłużej pochodzą ,NIE? Jak się skraca kolanko to masz lepszego kopa na niższych ,jak wydłużasz na wysokich |