[Ogar 200] czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Ogar 200 (/forumdisplay.php?fid=143) +---- Wątek: [Ogar 200] czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm (/showthread.php?tid=17143) |
czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - lesiu1408 - 27-07-2013 20:27:52 czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm z jakiegos innego motoru?? RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - olo09 - 27-07-2013 20:44:49 Tu masz fote przerobionego cyla na 70. Ten po prawej. http://firesnek.sweb.cz/novinky/P1010051.jpg RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - lesiu1408 - 27-07-2013 20:46:55 a jak to mozna dokonac?? RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - SzakalDKC - 27-07-2013 21:40:10 zapewne jakiś oporowy szlif xd RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - stqc - 27-07-2013 21:42:57 Robi się to tak jak z Chartem wybija tuleje ze starego cylka i szuka tulei od 70ccm toczy cylinder dopasowuje tuleję modzi się cały już cylinder i jazda Ktoś miał kiedyś cyla od Simsona możesz spróbować wstawić 70ccm RE: czy do ogara 200 z silnikiem 223 wejdzie jakis cylinder o pojemnosci 70ccm - Przemi998 - 27-07-2013 21:45:08 Przeglądając internet znalazłem artykuł o tuningu silnika jawy (233). Po przetłumaczeniu wygląda on tak : Aby uzyskać informacje o edycji 70-J Silniki te nie mogą być wykorzystywane do wyścigów 50 cm! Korekta opiera się na wymiennych części, zmiana dotyczy tuleje z brązu w korbowodu i tonący w Karter (na ponowny 50cc może wstawić motyl - i remake wstawić brąz Etui na tłok o średnicy Pin 14,10 mm...). Nowelizacja z 1970 cc, konieczne jest dostarczenie cylinder żeliwny z 1950 Jawa Typ 555, która jest tylko leczenie, który pasuje. Różnica między cylinder żeliwny z J 550 i J 555 ma kształt kanałów dolotowych w cylindrze, S 555 ma kształt serca. Kolejnym warunkiem jest symetrii kanału - są uhnuté na jedną stronę - z dala od centrum. Opis cen poszczególnych części - zmian: - Korekta korby (korbowody přepouzdření + Klikovky różnicowania lub wymiany Conrod.) W zakresie od 350 - do 1.000 CZK, - CZK - Kierownik obraca cena Karter 800, - CZK - Motyl na ponowny 50 cm cena 150, - CZK - Horseshoe (np. 50 cm) Cena 250, - CZK - Butle Převrtání żeliwa, średnica 45 mm + Cut War inc. tłok. pierścienie, druty sworzeń tłokowy. bezpieczniki cena 700, - CZK - Screwed do siły wyższej, 4-6 przepełnienia kanałów, cena 1.750, - CZK - Shim pod cylinder (stal nierdzewna), cena 450, - CZK - Aluminiowy blok do cylindra wylotowego cena 150, - CZK - Aluminiowy blok do cylindra cenę port spożycie 150, - CZK - Kołnierz do kanału wlotowego precyzyjnych kołnierzy 20 + J, cena 150, - CZK - Głowica cylindra - te same gwiazdy 50 cm - w tym zmiana wymiarów wewnętrznych. macierzy, 950, - CZK - Regulacja średnicy tłoka 45, cena 150, - CZK Aby korzystać z seryjnym gaźnikiem i tłumikiem próbują natryskování teraz - te same dysze cenie J 50-cie Z powyższego opisu zmian w 70 ml należy dodać: 1) wału korbowego 20 + J 2) Obie centrum J Karter 20 + 3) cylinder z żeliwa J 555 Wykonywaniu tych modyfikacja silnika w zakresie od 8 do 10 KM / 8000 obr / min .., Max docilované prędkości silnika zwykle około 9000 obr / min. / Min., Maksymalna prędkość pojazdu pochodzi od transferu (transfer wtórny). Pojazd jest najbardziej konieczne w celu uzyskania hamulce! Z poważaniem, Przemi998 |