60ccm - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174) +--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194) +--- Wątek: 60ccm (/showthread.php?tid=15801) Strony: 1 2 |
60ccm - patrykkol997 - 22-06-2013 15:24:41 Pytanie do tych co mają. Czy bardzo czuć różnicę między 50ccm, a 60ccm? Chodzi mi o zwykłe 60ccm na tłoku 2p. Mam okazje kupić po znajomości, ale nie wiem czy mi się opłaca w to bawić. RE: 60ccm - patrykkol997 - 23-06-2013 11:10:29 To jak? Jeździ ktoś na tym forum na zwykłym 60ccm? RE: 60ccm - fosa - 23-06-2013 11:15:43 ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny RE: 60ccm - kondzio310 - 23-06-2013 11:19:09 różnica nie za wielka, dużo osób odczuwa różnice ale z tego powodu że stary cylinder czyli ta 50 ccm, jest już dość wytarta no i nie ma takiej kompresji jak na nowym cylindrze, to gównie dla tego, RE: 60ccm - Semmao - 23-06-2013 11:24:35 (23-06-2013 11:15:43)fosa napisał(a): ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny Może najpierw zobacz o jaki silnik pyta zanim się wypowiesz!? W Ogarze 205 w silniku 023 nie będzie praktycznie żadnej różnicy... RE: 60ccm - patrykkol997 - 23-06-2013 11:31:01 Jbc chodzi o silnik simsona S51 RE: 60ccm - kondzio310 - 23-06-2013 11:45:20 za wielkiej różnicy nie bedzie, RE: 60ccm - danio44 - 23-06-2013 11:45:30 Na zwyklejszej sześćdziesiątce nie czuć wielkiej różnicy RE: 60ccm - koi7 - 23-06-2013 12:38:43 Większa moc, ale i spalanie. Na pewno bo z kolegą się praktykowało do szybkości nic praktycznie ten cyl nie wniesie, tylko mocy będzie. RE: 60ccm - kondzio310 - 23-06-2013 12:43:55 szybkość, to przełożenia, a nie cylinder, RE: 60ccm - koi7 - 23-06-2013 12:58:33 No właśnie bo to w końcu 2sów. simak i tak ładnie ciśnie na normalnym. Ja bym tego nie ruszał masz dobrze to nie grzeb k: RE: 60ccm - Irek - 23-06-2013 20:44:54 Czuć różnice, w końcu o 3 mm większa średnica . Oczywiście trzeba do tego założyć głowice S60, ustawić odpowiednio zapłon i wyregulować gaźnik. Wg mnie, patrząc na ceny cylindrów na prawde warto. Najlepsze połączenie to cylinder i głowica AL-MOT a do tego tłok węgierski albo MZA Sport tzw "ciemny" Obecnie mam 2 Simsony ; S61 z Amalem 16T, wydechem AoA1 i zapłonem elektronik oraz w pełni seryjne S51. Różnica jest bardzo duża, a koszt przeróbek niewielki . RE: 60ccm - fosa - 23-06-2013 21:07:51 (23-06-2013 11:24:35)Semmao napisał(a):(23-06-2013 11:15:43)fosa napisał(a): ja jeżdżę i jest duża różnica pod górki normalnie jedzie w 2 osoby jest idealny Semmao - dobrze wiem co mówie bo mam ten cylinder w kadecie RE: 60ccm - patrykkol997 - 23-06-2013 22:45:04 (23-06-2013 20:44:54)Irek napisał(a): Czuć różnice, w końcu o 3 mm większa średnica . Oczywiście trzeba do tego założyć głowice S60, ustawić odpowiednio zapłon i wyregulować gaźnik. Wg mnie, patrząc na ceny cylindrów na prawde warto. Najlepsze połączenie to cylinder i głowica AL-MOT a do tego tłok węgierski albo MZA Sport tzw "ciemny"Jest konieczna zmiana głowicy? Cylinder który mam zamiar kupić jest z Almotu a tłok MZA 2p. GAźnik będzie albo 16N3 albo Dellorto 21mm PS. Jaki masz v-max w twoich Simsonach? RE: 60ccm - szopen45 - 23-06-2013 23:12:31 21 na serię bd chyba za duży |