95 vs 98 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23) +--- Wątek: 95 vs 98 (/showthread.php?tid=15762) |
95 vs 98 - Romet Ogar 205. - 21-06-2013 14:14:08 zobaczymy kogo jest więcej ... Lejecie bęzyne 95 czy 98 (verve)?? Ja kiedyś lałem 95, ale teraz leje 98 RE: 95 vs 98 - nie_mientki - 21-06-2013 14:17:38 RE: 95 vs 98 - Taśma - 21-06-2013 14:21:21 Co wy wiecie o drogim paliwie... To ja tu leję szel vi pałer nitro+! Jestę bossę. RE: 95 vs 98 - nie_mientki - 21-06-2013 14:27:10 Ja spuszczałem sobie do baku z rządowych samolotów, ale potem buba z tego wyszła straszna i odpuściłem. RE: 95 vs 98 - MiloszBorussia9 - 21-06-2013 15:11:04 Jpd co to za różnica ? Na tym i na tym pojedzie, tylko 98 ma więcej oktanów i jest droższa, a silnik gorzej mi na niej chodził . 95 lepsza . A co do Ciebie Romet Ogar 205. to sobie zatankuj na Statoil'u Diesel Gold'a . RE: 95 vs 98 - mlody191 - 21-06-2013 15:21:19 Ja leje Rope i tez chodzi, z czasem gazem tez zaleje jak funduszów nima RE: 95 vs 98 - patrykkol997 - 21-06-2013 15:57:34 Ja ostatnio wygrzebałem w piwnicy prawie pełny kanister acetonu i teraz mam go w baku. PS. ładnie się z olejem miesza RE: 95 vs 98 - Irek - 21-06-2013 16:31:25 po prostu bezsens. 3 oktany to różnica praktycznie mówiąc nie do odczucia. Jakby ktoś ustawił zapłon na minimalnie wcześniejszy i odpowiednio wyregulował gaźnik mógłby uzyskać co najwyżej jakąś dziesiąta część km mocy i Nm momentu których sie nie odczuje Dlaczego niby na 98 silnik może być mocniejszy ? Bo jest mniej podatna na spalanie stukowe dzięki czemu można ustawić uboższą mieszanke i wcześniejszy zapłon co może przynieść minimalną różnice na plus jeśli chodzi o osiągi ALE JEST ONA NIE DO ODCZUCIA RE: 95 vs 98 - janusz94 - 21-06-2013 18:15:45 (21-06-2013 16:31:25)Irek napisał(a): po prostu bezsens. 3 oktany to różnica praktycznie mówiąc nie do odczucia. Jakby ktoś ustawił zapłon na minimalnie wcześniejszy i odpowiednio wyregulował gaźnik mógłby uzyskać co najwyżej jakąś dziesiąta część km mocy i Nm momentu których sie nie odczuje Dokładnie Irku zgadzam sie z tobą Jedyny wyjątek gdzie odczujemy sporą różnice to silniki dysponujące stopniem sprężenia powyżej 12:1 bo tam zwykła 95 dostaje samozapłonu i pogarsza znacznie prace silnika więc lejemy wtedy 98 lub więcej a w przypadku rometów gdzie stopień sprężenia jest w okolicach 6-8:1 to tylko 95, bo takto wyrzucamy kase w błoto a żadnego z tego pożytku dla silnika. RE: 95 vs 98 - nie_mientki - 21-06-2013 18:22:43 Zamykam, bo raz że temat głupi, dwa że wałkowany stokrotnie, trzy że wyjaśniony ładnie, cztery bo mam na to ochotę. |