![]() |
Lakierowanie od początku do końca- opis - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: Lakierowanie od początku do końca- opis (/showthread.php?tid=14673) |
Lakierowanie od początku do końca- opis - lada97 - 20-05-2013 22:56:31 Siema może ktoś mi opisać ile +- idzie farby i od czego zacząć przy lakierowaniu? Dam przykład powierzchnia świeżo po piaskowaniu już przetarta szmatką z rozpuszczalnikiem i co dalej? RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 20-05-2013 22:59:02 Kładziesz podkład reaktywny na gołą blachę. Następnie kładziesz podkład prawidłowy, a więc taki jaki sobie tam chcesz. Później matowisz podkład i kładziesz lakiery. To tak w skrócie. Jeżeli chcesz malować spreyami to konieczny będzie także podkład reaktywny RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - lada97 - 20-05-2013 23:00:08 Nie, chcę pistoletem. A może jakieś przybliżone ilośći farby? RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 20-05-2013 23:01:50 Ale co malujesz ? ![]() RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - lada97 - 20-05-2013 23:05:12 Kurna ![]() ![]() RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 20-05-2013 23:14:08 Ale to całego ? podnóżki, blacha siedzenia i tak dalej ? Jak tak to z 0.8 litra a nawet więcej bo dużo pójdzie w powietrze... Takie małe elementy ciężko się kryją i ciężko się malują... mowa o samym reaktywnym bo później to inaczej trzeba liczyć RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - lada97 - 20-05-2013 23:16:42 Całego, pierw idzie do piaskowania. A malował bd ja ![]() RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 20-05-2013 23:22:10 No to tak pójdzie reaktywnego. Później to zależy też od krycia i wydajności pistoletu/kompresora. RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - kondzio310 - 20-05-2013 23:22:45 0,8 litra, ![]() A co do podkładów to Błążej wszystko powiedział, ale jak malujesz, to nie wal odrazu na raz grubej warstwy farby, bo ci będzie spływać, Na początku po prostu zapyl tylko elementy tak żęby kolor złapał ale jeszcze nie było do końca pomalowany i po jakiś 5 minutach kontynujesz malowanie i co do utwardzaczu to bierz ten normalny bo na ten na szybko jest za ciepło obecnie . ostatnio kupowałem farby 0,4 l, akrylu do tego masz 100 ml rozpuszlaniku, jakieś 130 utwardzaczu i masz 630 ml, 50 ml farby plus rozpuszlanik i utwardzacz starcza na ramę i jeszcze zostaje, RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - lada97 - 20-05-2013 23:25:25 Dobra jak do piaskowania pójdzie i wróci to bd do was pisał na gg! ![]() RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 20-05-2013 23:26:51 Reaktywny jest jak woda. Nie położysz go tak żeby nie ściekał. Nigdy ![]() RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - kondzio310 - 20-05-2013 23:52:59 NIe wiem ja gadałem z paroma lakiernikami, no i pytałem się to gadali żę elementy piaskują, na to podkład i farba, o reaktywnych nic nie mówił,. Ważne jest też dobrać dobry kolor podkłądu pod lakier, ale to ci pomoże w mieszalni jak sie spytasz. RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Macklemor - 20-05-2013 23:53:18 U kurde. 0,8 litra na rometa ? Kiedyś z kumplem Zbychem pomalowaliśmy całe sejczento i poszło 700 ml. To czym wy choczte malowati ? Wienikom ? RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Błażej - 21-05-2013 00:05:03 Jakbyś przeczytał dokładnie to byś wiedział dlaczego tyle. Ponadto tego podkładu się nie rozrabia już z niczym A jeżeli całe seicento pokryliście 700 ml lakieru to ok. Ciekawe jak to wyszło i jak to pokryło RE: Lakierowanie od początku do końca- opis - Macklemor - 21-05-2013 00:09:20 Normalnie wyszło. Jeździliśmy nim potem dla jaj i nikt pod biedronką nie mówił że kiepsko albo się nie śmiali. Przeczytałem dokładnie i po prostu nie chce mi się wieżyć. |