Romet-Bydgoszcz.pl - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Chłopcy Rometowcy (/forumdisplay.php?fid=4) +--- Dział: Wiadomości (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Wątek: Romet-Bydgoszcz.pl (/showthread.php?tid=13311) Strony: 1 2 |
Romet-Bydgoszcz.pl - Tomasso94 - 09-04-2013 00:07:41 Myślę, że już powoli mogę zacząć reklamować naszą nową stronę która na bieżąco powstaje pod adresem http://www.romet-bydgoszcz.pl Stronka jest w pełni poświęcona Bydgoskim Zakładom Rowerowym Romet. Kilku z Was pewnie przez ostatnie dni się tam przewinęło, ale wielu jeszcze nie było Naszym celem jest zebranie tam wszystkich informacji, zdjęć, artykułów, i danych dotyczących Rometu, jak i jego produktów. Już teraz gorąco polecam Opinie mile widziane RE: Romet-Bydgoszcz.pl - nie_mientki - 09-04-2013 00:15:20 Słuszna koncepcja. Sugestia pierwsza-zbierz z forum znawców rowerów(a kilku jest) i niech pomogą założyć dział o sprzętach bez silników. Toć to także Romety. RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Vladimir - 09-04-2013 00:17:15 Pomysł dobry. Sugestia druga - Weź znawców a nie znaFcuf RE: Romet-Bydgoszcz.pl - rowler - 09-04-2013 00:23:04 słuchaj mam n płytce większość książek serwisowych od rometów, mam nawet w pdf'ie rozbieranie silnika 027 i składanie, oraz regulację, podaj e-maila to ci ładnie to prześlę w rar'ach, pdf'ach i innych takich fajnych rzeczach to utworzysz kategorie do pobrania, oczywiście jeśli chcesz RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Tomasso94 - 09-04-2013 00:23:40 Spokojnie, będzie wszystko Codziennie dodajemy "coś" RE: Romet-Bydgoszcz.pl - DziDzia - 09-04-2013 00:59:01 Cytat ze strony: "Motorynką Pony 50-M-2 produkowano w latach 1980-1984, a Pony 50-M-3 w latach 1984-1989" To jakim cudem mam M2 z 88r ? Skąd te informacje, bo nawet na durnej Wikipedii jest inaczej (chyba bardziej prawidłowo). I tu moja sugestia. Jak już tam coś wstawiacie, to TYLKO rzetelne i sprawdzone informacje, może nawet teksty źródłowe. Bardzo fajny pomysł z poradnikiem - tylko jakby opis był bardziej dla laików (tzn dodać jeszcze jak zakładać, na co zwracać uwagę, jakieś patenty może) - oczywiście dotyczy to wszelkiej maści poradników, nie tylko tych, co już są. Acha - w książce napisali coś o wymiarach sprężyn sprzęgła (że się skracają) - może warto by i o tym wspomnieć ?? I jak już wspomniano - rowery. Generalnie idea strony bardzo mi się podoba. Oby się szybko rozwijała RE: Romet-Bydgoszcz.pl - nie_mientki - 09-04-2013 01:07:26 (09-04-2013 00:59:01)DziDzia napisał(a): Jak już tam coś wstawiacie, to TYLKO rzetelne i sprawdzone informacje, może nawet teksty źródłowe. Tak się nie da. Mniejsze lub większe błędy zawsze się trafią. Najważniejsze żeby wychwycić i zgłosić. RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Taśma - 09-04-2013 17:35:40 A gdzie mój panel Administratora? RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Artur - 09-04-2013 17:41:54 Ciekawą myśl tam znalazłem - że Mińsk jest motorowerem. O ile mi wiadomo, niestety - nie jest. W sumie to nawet i szkoda... RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Przemek - 09-04-2013 17:50:34 (09-04-2013 00:23:04)rowler napisał(a): mam nawet w pdf'ie rozbieranie silnika 027 i składanie, oraz regulacjęZ forum http://www.m***k***.pl? RE: Romet-Bydgoszcz.pl - DziDzia - 09-04-2013 21:25:17 (09-04-2013 01:07:26)nie_mientki napisał(a): Tak się nie da. Mniejsze lub większe błędy zawsze się trafią. Najważniejsze żeby wychwycić i zgłosić.Niby racja, ale ten błąd zdecydowanie większy.. Tak swoją drogą, ciekaw jestem, czy/co w Motorze pisali wtedy o tych Rometach... RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Tomasso94 - 09-04-2013 21:45:22 Wszystkie książki i dostępne mi źródła mówią, ze produkcja motorynki 50-M-2 trwała w latach 1980 - 1984. Tylko i wyłącznie wikipedia, czyli strona na której każdy może pisać co chce i nikt tego nie weryfikuje podaję rok 88'. Ja ufam zatwierdzonym wydaniom książek i katalogów Więc może masz numery bite? RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Simon - 09-04-2013 22:28:12 Ładnie jest napisane że teraz krąży wiele replik Chartów 211 . Myśle że skróci to trochę mity. Ukłony za to . RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Taśma - 09-04-2013 22:34:03 Ej. Inne: - Zawieszenie przednie - widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym, skok 140 mm. - Zawieszenie tylne - wahacz z amortyzatorami tłumionymi hydraulicznie, skok 65 mm. - Ogumienie: przód - 17x2.25" tył - 17x2.75" to na grubo mnie zastanawia. O charcie to jest Kilka razy rozbierałem amortyzatory tylne w charcie i jakoś nie pamiętam tam hydrauliki RE: Romet-Bydgoszcz.pl - Przemek - 09-04-2013 22:44:09 (09-04-2013 22:28:12)Simon napisał(a): Ładnie jest napisane że teraz krąży wiele replik Chartów 211 . Myśle że skróci to trochę mity. Ukłony za to . Napisałem to bo to jest już denerwujące. Nikt nigdy nie widział oryginalnej 211 na internecie same repliki bo te felgi jeszcze można dostać. Jeszcze piszą o jakiejś pomocy do Afryki co prawdopodobnie też jest wielką bujdą taką samą jak to ,ze nazwa Chart wzięła się od nazwiska konstruktora Tomasza Charta ,który nigdy nie istniał. (09-04-2013 22:34:03)Taśma napisał(a): Ej. Ten siłownik w środku własnie jest hydrauliczny. W takim sensie ,ze jest zalany czymś hydro a sprężyny mu pomagają. |