Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Jawka problem dusi na 3 biegu. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: Jawka problem dusi na 3 biegu. (/showthread.php?tid=13223)

Strony: 1 2


Jawka problem dusi na 3 biegu. - ellsa - 07-04-2013 08:45:25

Mam taki problem,po odpaleniu jawki za 1-3 kopem ,normalnie jedzie na 1 i 2
ale jak wbije 3 to tak jak by brakowało paliwa i robi buu,Co to może być gaźnik ??
p.s Jawka po wymianie tłoka z pierścieniami i sprzęgła.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - kondzio310 - 07-04-2013 09:59:58

Ustaw zapłon i gaźnik, i wtedy sie zobaczy, to takie podstawowe zadanie :F.

sprawdź świece jaki ma kolor.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - Kghty - 07-04-2013 10:11:27

Ustaw przerwe na świecy i wyreguluj zapłon a nastepnie gaźnik.Smile


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - fosa - 07-04-2013 10:42:03

Zwiększ poziom paliwa na iglicy i w komorze pływakowej Tongue


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - jerni - 07-04-2013 10:50:19

A czy ten gaźnik będzie dobry do jawki ?? http://allegro.pl/gaznik-jawa-50-jawka-romet-ogar-200-filtr-i3081123290.html ciekawe jakie ma dysze.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - Taśma - 07-04-2013 11:10:39

Będzie pasował, ale jest chiński i nie wiadomo czy na nim w ogóle odpali.
Lepiej poszukaj używanego oryginalnego.

A co do tego 3-ciego biegu to sprawdź czy bez gumy od filtra powietrza będzie dobrze jechał Wink


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - wojciech96 - 07-04-2013 11:19:00

albo spróbuj zakleić łączenie puszki filtra taśmą izolacyjną u mnie pomogło


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - rometomaniarz - 07-04-2013 11:23:20

a sprawdż czy masz sprezyne w gumi co idzie do filtra powietrza zaraz przy gazniku na tzagięciu u mnie raz to sie cofneło i na 3 to gąznik tą gumę zasysał i się dusił


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - jerni - 07-04-2013 14:29:39

A co to może być jak kręcę tylnym kołem to idzie lekko i luźny łańcuch a za chwilę sztywny i ciężej idzie koło i tak w kółko ??


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - kondzio310 - 07-04-2013 14:38:34

taśma, bez gumy od filtra powietrza, to dopiero muła załapie, toż przecież 2T musi mieć opór przy zasysaniu powietrza bo tak bedzie słaby


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - Taśma - 07-04-2013 14:44:00

(07-04-2013 14:38:34)kondzio310 napisał(a):  taśma, bez gumy od filtra powietrza, to dopiero muła załapie, toż przecież 2T musi mieć opór przy zasysaniu powietrza bo tak bedzie słaby

Jak ma brudny filtr powietrza to nie będzie chodził na 3-ce.
Lepiej jak nie ma "oporu" powietrza, jak ma mieć i to duży.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - kondzio310 - 07-04-2013 14:59:28

(07-04-2013 14:44:00)Taśma napisał(a):  
(07-04-2013 14:38:34)kondzio310 napisał(a):  taśma, bez gumy od filtra powietrza, to dopiero muła załapie, toż przecież 2T musi mieć opór przy zasysaniu powietrza bo tak bedzie słaby

Jak ma brudny filtr powietrza to nie będzie chodził na 3-ce.
Lepiej jak nie ma "oporu" powietrza, jak ma mieć i to duży.


To nie prawda, jak bedzie mieć przybrudzony filter to i tak będzie ciągło lepiej jak na wolnym dolocie, Jak już to ściągnąć gume z filtra, zakleić 2/3 wlotu i bedzie w miare, bo tak to bedzie jeden ryk i brak mocy, na pewno się nie poprawi po sciągnieciu gumy, wiem co mówię

Jeżeli by miał tak zapaćkany filter żę by za mało powietrza dostawał to na pierwszych 2 biegach był by muł.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - Taśma - 07-04-2013 15:09:18

(07-04-2013 14:59:28)kondzio310 napisał(a):  To nie prawda, jak bedzie mieć przybrudzony filter to i tak będzie ciągło lepiej jak na wolnym dolocie, Jak już to ściągnąć gume z filtra, zakleić 2/3 wlotu i bedzie w miare, bo tak to bedzie jeden ryk i brak mocy, na pewno się nie poprawi po sciągnieciu gumy, wiem co mówię

Jeżeli by miał tak zapaćkany filter żę by za mało powietrza dostawał to na pierwszych 2 biegach był by muł.

Mówimy o 223.

Tu filtr powietrza liczy się tylko na 3-cim biegu tak naprawdę.


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - stqc - 07-04-2013 15:21:44

Ktoś gdzieś kiedyś pisał że jeżeli motor ma cewkę butelkową i na ostatnim biegu ma muła to cewka do wymiany Tongue A i polecam w silniku 223 założyć AC-CDI poprawi się kultura pracy silnika i spadnie spalanie :F


RE: Jawka problem dusi na 3 biegu. - romeciak - 07-04-2013 15:53:44

Może to też być zapchany wydech.