Silniki - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +--- Wątek: Silniki (/showthread.php?tid=12334) Strony: 1 2 |
Silniki - kolo006 - 10-03-2013 21:30:04 Słuchajcie jestem nowy i mam pytanko dotyczące silników. A dokładnie oto jaki silnik był najlepszy oraz czym się dane charakteryzowały. Bardzo ktoś by mi pomógł jeśli by wymienił typ i to czym się charakteryzował a potem powiedział który jest najlepszy. Z góry dzięki. RE: Silniki - mlody191 - 17-03-2013 00:09:31 Na ten temat to jest trudno odpowiedzieć, bo każdy ma inne zdanie. Jeden woli jawkę drugi woli 023 RE: Silniki - jawomaniak - 17-03-2013 00:13:38 silnik jawki najmniej zawodzi i szybszy i, mocnieszy same zalety RE: Silniki - motoryniarz123 - 17-03-2013 00:19:17 Każdy będzie chwalił silnik taki jaki posiada. RE: Silniki - rowler - 17-03-2013 00:22:47 według niektórych silniki jawki są bardzo zawodne czego nie doświadczyłem bo nie miałem jawki więc nie mówię, najlepszym silnikiem rometa były oczywiście 027 montowane w chartach, dantomach itp.019 też trzybiegowe były ale ponoć jak się troszkę katowało to skrzynia się sypała, według mnie słabszym rozwiązaniem ale nie zawodnym jest s38 a mocniejszym i równierz niezawodnym 027, ew. silniki simsona mogę polecić, mocne, niezawodne RE: Silniki - Kanilox - 17-03-2013 00:27:20 Z tego co słyszałem to silniki jawki są najmocniejsze i tanie ale za to trudno się je naprawia i są zawodne. Silnik 019 jest dość mocny, ale też jest dość zawodny a niektóre części mogą być trudno dostępne (te które nie pasują z 023) No i silnik 027 najmniej zawodny i też bardzo mocny, ma zapłon elektroniczny przez co jest usunięta najbardziej zawodna część, niestety części do niego są dość trudno dostępne oraz drogie. Można dać też silnik np z simsona, części łatwo dostępne i często w dobrej cenie, wersja z zapłonem elektronicznym jest bardzo niezawodna, niestety koszt takiego silnika to nawet 600 złotych. RE: Silniki - rowler - 17-03-2013 00:31:46 trochę przesadziłeś kolego ze słabym dostępem do części do silnika 027, nigdy nie miałem problemu z żadną częścią co do cen to też nie są to jakieś olbrzymie koszta, najgorzej z nowymi karterami bo to fakt że nie ma już ale wszystko inne można dostać nowe bez zmartwień o koszta RE: Silniki - RequiredData - 17-03-2013 00:40:37 Ja polecam silnik 223 w porównaniu do polskich kwadraciaków z wyjątkiem silnika 027 (nie miałem go jeszcze) Poza tym, nie ten dział! RE: Silniki - mikizpl - 17-03-2013 02:04:51 Co do motorowerów słyszałem, że S-38 są niezniszczalne (W końcu były montowane w: Rysiach, Żakach i prawie każdych komarach) ale jeszcze się nie przekonałem. Ale czy to komar, simson czy chart i tak WSK jest najtrwalsza... RE: Silniki - rometowiec12 - 17-03-2013 09:31:29 wsk 125 i jawka RE: Silniki - RUDEK 1998 - 17-03-2013 11:31:36 Ja uważam że dezamet 023 nie jest taki zły.Mój przez 10 lat nie był rozpoławiany tylko czasami czyściłem gaźnik, kranik parę razy ustawiałem zapłon i zmieniałem simery. Jednym zdaniem nie mam mu nic do zarzucenia . RE: Silniki - Mateusz95 - 17-03-2013 12:18:57 ja powiem tak miałem jawke50 wiem co to znaczy naprawiać je co dwa tygodnie i jest zbyt duzo awaryjny RE: Silniki - fosa - 17-03-2013 13:01:40 Silnik 223 najlepszy i najtańszy nigdy nie zawodzi jak się robi przeglądy oraz polecam także silnik z serii S38 tak jak Miki napisał są niezniszczalne RE: Silniki - rowler - 17-03-2013 14:04:17 a możesz powiedzieć w jakim celu chcesz wykorzystać silnik? czy tylko z ciekawości pytasz? RE: Silniki - mateusz5625 - 17-03-2013 14:35:05 Chcesz niezawodny i mocny silnik a na dodatek polski to 027, jak nie 027 to od simsona, jawki są dobre ale... każdy ma swoje zdanie, reszta polskich silników też bdb tylko w 019 awaryjne skrzynie jak sie nie umie jeździć |