oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Usprawnienia (/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia (/showthread.php?tid=10016) |
oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - michalec17 - 25-12-2012 18:21:41 Powiedzcie jak rozpoznać model silnika bo jak kupuje części to sie pytają czy 023,019... czy jeszcze inne. Propo szlifowania chodzi mi o wycięcia na cylindrze i na tłoku co bym sie stało jak bym je zeszlifował o 2,5mm/3,00mm... pomóżcie A i jak poznać rok pojazdu Z góry dzięki i wesołych świąt. RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - naveintre - 25-12-2012 18:24:09 Nr na silniku zaczyna sie od 023XXXXX dla silnika 023 albo 019XXXXX dla silnika 019 (X-kolejne cyfry numeru) Tak samo z silnikami 022,025 itp. RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - krzychu999 - 25-12-2012 18:28:26 s38-dwubiegowy na pedały biegi zmieniane ręcznie sztywniak 017-dwubiegowy na kopkę biegi zmieniane ręcznie komar 019-trzybiegowy na kopkę biegi w nodze 50-T-1 023-dwubiegowy na kopkę biegi w nodze ogar 205 027-trzybiegowy na kopkę biegi w nodze chart 223-trzybiegowy na kopkę biegi w nodze ogar 200/jawa 50 RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - naveintre - 25-12-2012 18:32:39 Cytat:s38-dwubiegowy na pedały biegi zmieniane ręcznie sztywniakGówno prawda panie majster. Były montowane prawie we wszystkich komarach i były na pedała i na kopke. RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - Artur - 25-12-2012 18:33:30 Pozwolę sobie poprawić przedmówcę - S38 był nie tylko w sztywniakach. A 2330, 2350 to co? Naveintre, sekundy... RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - krzychu999 - 25-12-2012 18:35:01 Sm01 - Ryś Sm01b - Ryś mr01e Sm02 - Komar 230 S38 - RyśMr01b, Mr02żak, Komar 231 S38b - Komar 231, 232. 2320 S38b-4 - 2330 S38SH - Komar 2328, 2338 S38ZB-4 - Komar 2350, 2351, 2360, 2361, 010 - Pegaz 700,Pegaz 710 017 - Pegaz 750, Polo 760, Komar 2352 019 - 50-T-1, 50Ts1, 50-T-3 022 - Pony M-1 023 - Pony M-2, Kadet M780, Ogar 205 025 - Pony M-3 027 - Chart 210, Chart 211 223 - Ogar 200, Ogar 201, Jawa 50... 225 - Kadet automatic 110 pasi? gaźniki: G12 - Sm01, Sm02 - Mr01 Ryś, Mr02 Żak, Komar 230 GM12F - 010, 017, 022 - Pegaz 700, 710, 750, Polo 760, Pony m1 GM12F1 - 023, 025 - Pony m2 i m3, 301, Ogar 205, Kadet 780 GM13F - 019 - 50-T-1, 50-T-3, 50-TS-1 Jikov 2917 PSb - 223 - Ogar 200 JIKOV 2912DC - 225 - Kadet 110 Automatic 14 MC - 027 - Chart 210 Bing1/14/206 - 027 - Chart 210 RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - michalec17 - 26-12-2012 10:02:09 no dobra a co z tym cylindrem RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - Taśma - 26-12-2012 10:43:59 (25-12-2012 18:35:01)krzychu999 napisał(a): Sm01 - Ryś Ciekawe skąd to skopiowałeś. RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - krzychu999 - 29-12-2012 17:24:56 (26-12-2012 10:43:59)Tasiemiec napisał(a):(25-12-2012 18:35:01)krzychu999 napisał(a): Sm01 - Ryś trochę wiedzy - jak wpisać google a rok produkcji poznaje się po 2 pierwszych cyfrach na ramie pod kierownicą tak na wszelki wypadek RE: oznaczenia silnika i szlifowanie wycięcia - Latos - 29-12-2012 18:11:12 (25-12-2012 18:35:01)krzychu999 napisał(a): Sm01 - Ryś Dupa tam rometa 100 nie ma |