[Pony] Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Pony (/forumdisplay.php?fid=135) +---- Wątek: [Pony] Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? (/showthread.php?tid=27273) Strony: 1 2 |
Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Robix - 07-07-2014 16:04:57 Siemano, mam takie pytanie.... Otóż, wyciągnąłem z garażu dzisiaj motorynkę Romet Pony 50M2, która ma już dobre 5 lat lub więcej Pamiętam, że brat kiedyś nią jeździł i działała. Ściągnąłem ją i nie wiem do czego się najpierw zabrać - jestem zielony jeszcze na temat tej motorynki, bo pierwszy raz się spotykam z motoryzacją i nie wiem nawet jak sprawdzić czy coś działa, czy jest sprawna część, np. silnik I prosiłbym o pomoc, ponieważ chcę "odnowić" motorynkę Romet Pony 50M2 i jeździć sobie nią po nie miałem jeszcze okazji pojeździć Piszcie, co mam zrobić itp. Dodałem kilka zdjęć, ale myślę, że chyba nie wystarczą Jak coś to dodam czy coś Proszę o POMOC! Z Góry dziękuję! RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Jakchwal205 - 07-07-2014 16:10:13 weź klucz do świecy i do góry silnika jest świeca wykręć ją włuż w ten kabel dotknij głowicy i kopnij kopką jeśli będzie iskra to dobrze...weź spytaj taty on napewno będzie wiedział albo brat RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - DominiX - 07-07-2014 16:13:17 Zdjęć nie ma Sprawdź czy wgl opala jeśli nie to na pych. jeśli nie zapali to sprawdź czy jest iskra i wyczyść gaznik wymień świecę ma iskre f75 po tych zabiegach powinien odpalić i nalej parę ml paliwa bezpośrednio pod świecę RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Robix - 07-07-2014 16:25:19 Słyszałem, że się robi jakąś "mieszankę" - leje się do baku paliwo z olejem? Pewnie mam rację lub nie, więc jaki olej? A paliwo skądś z garażu wezmę a