Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] Problem z krzywką magneta Ogar 200
Autor Wiadomość
Radek_21 Offline
GG: 2538244
*


Liczba postów: 126
Imię: Radek
Skąd: Białystok
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
[Ogar 200] Problem z krzywką magneta Ogar 200
witam.

Mam problem z ogarem 200.

1. jak wsadzić krzywkę w magneto??

http://imageshack.us/photo/my-images/225/imag0284u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/imag0285b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/692/imag0286a.jpg/

2. w jaki sposób się ustawia ten zapłon?? bo już nie mam siły do niego Huh

Jeśli następnym razem nie będziesz chciał warna od kogoś z AiM, a zbierze Ci się na 'odpały' to idź wytrzep dywan, bądź je**ij sobie żelazkiem w czoło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2012 02:01:16 przez Tomasso94.)
22-05-2012 11:22:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
Krzywke wbijasz w magneto. Wcięcie w krzywce musi sie pokrywać z wcięciem w magnecie
23-05-2012 11:43:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
krzywka ma wyciecie i magneto czyli wirnik tez ma wyciecie i oba te wyciecia musza sie pokryc
a mocyje sie to prosto bierzesz mlotek przykadasz krzywke tak tak powinna byc i delikatnie wpukujesz ja w wirnik

a zaplon sie ustawia po przez odkrecenie srubek mocujacych iskrownik jena jest u gory a druga na dole iskrownika i teraz krecac iskrownikiem przyspieszasz badz opozniasz zaplon

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2012 12:12:28 przez Mikołaj.)
23-05-2012 12:10:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
23-05-2012 12:13:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Radek_21 Offline
GG: 2538244
*


Liczba postów: 126
Imię: Radek
Skąd: Białystok
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
tylko jak wbije ta krzywkę w magneto tak jak mówicie to przerywacz się otwiera jak jest tłok w połowie cylindra Sad

Jeśli następnym razem nie będziesz chciał warna od kogoś z AiM, a zbierze Ci się na 'odpały' to idź wytrzep dywan, bądź je**ij sobie żelazkiem w czoło.
23-05-2012 17:31:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marvin2010 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 387
Imię: Marcin
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
a to się jeszcze cewkami reguluje !!!!

Moje maszyny
Są:
50 t-1 83r.
Ogar 200 86r.
Ogar205 88r.
Chart210 88r.
Wsk 125 m06 b3
Były:
romet 100 84r.
ogar 200 85r.
Ogar 200 87r.
ogar 200 85r.
ogar 205 89r.
Jawa mustang typ 23 72r.
kadet 780 84r.
50 T-1 82r.
SHL M06T 61r.

Mam zajawke na Jawke
23-05-2012 17:37:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
(23-05-2012 17:37:34)Marvin2010 napisał(a):  a to się jeszcze cewkami reguluje !!!!

jak nie masz pojecia to chociaz sie zamknij
jak masz caly czas otwarte to poprostu wyreguluj przerwe na platynach i bedzie gitas

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
23-05-2012 17:55:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Radek_21 Offline
GG: 2538244
*


Liczba postów: 126
Imię: Radek
Skąd: Białystok
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
ale chodzi mi ze jak wbije ta krzywe zgodnie z oznaczeniami na magnecie to w GMP brakuje mi jakieś 30(stopni) żeby przerywacz się otwierał. a jak sie przerywacz zacznie otwierać to tłok jest w połowie cylindra. kurde nie wiem jak to wytłumaczyć. Sad

Jeśli następnym razem nie będziesz chciał warna od kogoś z AiM, a zbierze Ci się na 'odpały' to idź wytrzep dywan, bądź je**ij sobie żelazkiem w czoło.
23-05-2012 18:59:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
wiem o co ci chodzi po prostu opuscily ci sie platyny tam przy ich mocowaniu masz taka srubke musisz ja odkrecic i wyregulowac tak platyny zeby przy ich otwarciu bylo 3.5mm
chyba ze tobie chodzi ze za szybko sie otwieraja platyny to wtedy musisz ustawic zaplon i to regulujesz po przez obracanie iskrownikiem w prawo badz w lewo
ale do tego to juz ci dalem link do poradnika

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
23-05-2012 19:05:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marvin2010 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 387
Imię: Marcin
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #10
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
jak nie masz pojecia to chociaz sie zamknij

Raczej ty się zamknij bo nawet chyba nie wiesz że w silnik jawy reguluje się zapłon całym zapłonem a nie tylko przerwaczem!!!
Wiec kto tu ma się zamknąć...
Dzieciaku!!!

Moje maszyny
Są:
50 t-1 83r.
Ogar 200 86r.
Ogar205 88r.
Chart210 88r.
Wsk 125 m06 b3
Były:
romet 100 84r.
ogar 200 85r.
Ogar 200 87r.
ogar 200 85r.
ogar 205 89r.
Jawa mustang typ 23 72r.
kadet 780 84r.
50 T-1 82r.
SHL M06T 61r.

Mam zajawke na Jawke
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2012 19:07:34 przez Marvin2010.)
23-05-2012 19:07:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
nie zaplonem tylko iskrownikiem to po pirwsze po drugie jestem od ciebie straszy a po trzecie z jego wypowiedzi wynikalo ze ma rozwarte caly czas platyny a nie zle ustawiony zaplon
aha "dzieciaku" prawidlowe nazewnictwo pomaga a nie utrudnia wiec radze ci pisac poprawnie bo kiedyc ktos moze cie przez to wziasc za kompletnego... bo chyab tylko debi* reguluje cewkami zaplon... zaplon. moj drogi w ogarze 200 zaplon reguluje sie porzez popuszczenie dwoch srub mocujacych ISKROWNIK (ktory obejmuje WIRNIK a nie magneto jak to wiekszosc ludzi nazwa) a nastepnie obracamy ISKROWNIKIEM nie jakimis "cewkami" az do momentu uzyskania odpowiedniego ustawienia nastepnie dokrecamy owe sruby mocujace ISKROWNIK i operacje ustawiania zaplonu mozna uznac za zakonczona

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2012 19:21:13 przez Mikołaj.)
23-05-2012 19:17:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marvin2010 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 387
Imię: Marcin
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #12
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
Dzieki ale wiem jak się zapłon ustawia w ogarze 200. A dokładnie zapłon i iskrownik to to samo jak bys nie wiedziało co mi chodziło!!!!

Moje maszyny
Są:
50 t-1 83r.
Ogar 200 86r.
Ogar205 88r.
Chart210 88r.
Wsk 125 m06 b3
Były:
romet 100 84r.
ogar 200 85r.
Ogar 200 87r.
ogar 200 85r.
ogar 205 89r.
Jawa mustang typ 23 72r.
kadet 780 84r.
50 T-1 82r.
SHL M06T 61r.

Mam zajawke na Jawke
23-05-2012 19:22:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mikołaj Offline
Dziecko słoneczka :D
*


Liczba postów: 1,592
Imię: Mikołaj
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
no wiesz cewkami tez da sie regulowac gora dol wiec twoja wypowiedz byla dwu znaczna a tu nie chodzi o mnie tylko o innych bo ja doklanie znam ten silnik ale sa osoby nowe ktore dopiero zaczynaja przygode z motorowerem i jak mu napiszez ze cewkami sie reguluje zaplon to on bedzie nimi ruszal gora dol i prawo lewo bo tak sie da je na srubkach przesuwac tak wiec jak juz mowilem prawidlowe nazwnictow nie przeszkadza...

OGAR 200 NA MOJEMOTO.PL
MOTORYNKA NA MOJEMOTO.PL

obraz
23-05-2012 19:26:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Radek_21 Offline
GG: 2538244
*


Liczba postów: 126
Imię: Radek
Skąd: Białystok
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #14
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
oto taki podglądowy rysunek. rowek w magnecie jest pośrodku rowka w krzywce.




Uploaded with ImageShack.us

Jeśli następnym razem nie będziesz chciał warna od kogoś z AiM, a zbierze Ci się na 'odpały' to idź wytrzep dywan, bądź je**ij sobie żelazkiem w czoło.
23-05-2012 20:01:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Problem z krzywką magneta Ogar 200
To przerwa za duża może. Ustaw na 0,4mm
23-05-2012 21:38:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
#2 Charcik Deca
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 12:53:49
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 35676
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 47
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 325
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 46
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Wczoraj 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 278
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1488
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 75
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1472
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1670
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 556
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10836
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 674
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 201
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16436

Reklama