Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[50-T-1] Romet 50-T-1 wsparcie
Autor Wiadomość
joozek Offline
senior


Liczba postów: 1,525
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
..."Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?... "

Pancerz jest ten sam, wkład da sie przełożyć. Ba ... znam producenta który robi wkłady przejściowe, z jednej strony 1,9 a z drugiej 2,4 mm.
Tylko, że ja robiąc swojego 2330 szukałem ślimak pod linkę 2,4 tak jak było w oryginale, żadnych przejściówek Smile
Autor wątku ma raczej ułatwione zadanie, gdyż ślimak z 1975 w jego T-1 jest taki sam jak w Komarze 2350, 2351, 2361 i Romecie 750, z tego samego rocznika.
Smile



Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
11-10-2018 22:14:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rapo3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 7
Imię: Rafał
Skąd: Wołomin
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #17
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
(11-10-2018 21:24:49)Dawdzio napisał(a):  joozek
Rzeczywiście, licznik jest tam już nowszy, a więc i linka nowsza. Trafne spostrzerzenie. Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?
Rama o tym numerze może już nie istnieje, ale pozostanie na zawsze w naszej pamięci Big Grin

rapo3
Ślimak nie jest nawet mój, chciałem ci tylko pokazać jak to ma wyglądać.

OK. Dzięki.

(11-10-2018 22:14:12)joozek napisał(a):  ..."Tylko jak jest z dostępnością ślimaków w takiej kombinacji? Bo zawsze myślałem, że pancerz na wcisk = większa średnica linki. A może da się po prostu włożyć wnętrze nowszego do starej obudowy?... "

Pancerz jest ten sam, wkład da sie przełożyć. Ba ... znam producenta który robi wkłady przejściowe, z jednej strony 1,9 a z drugiej 2,4 mm.
Tylko, że ja robiąc swojego 2330 szukałem ślimak pod linkę 2,4 tak jak było w oryginale, żadnych przejściówek Smile
Autor wątku ma raczej ułatwione zadanie, gdyż ślimak z 1975 w jego T-1 jest taki sam jak w Komarze 2350, 2351, 2361 i Romecie 750, z tego samego rocznika.
Smile

Józek, dziękuję za te wyjaśnienia. Czy mógłbyś mi podesłać zdjęcie lub może ktoś inny jak ten element dokładnie wygląda. Może jakieś charakterystyczne cechy.
Szuka automatu zmiany biegów i jakieś 2 tygodnie temu nabyłem jeden do silnika 019. Oczywiście nie taki. Dziś wiem, że potrzebuję starego typu. Chciałbym uniknąć kolejnych zbędnych zakupów.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2018 10:18:16 przez rapo3.)
12-10-2018 10:03:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 577
Imię: Patryk
Skąd: Głowno
Pojazd: Romet 50-TS-1
Post: #18
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
Ślimak powinien być taki jak ten ze zdjęcia - najlepiej z nabitym 75-tym, lub 74-tym rocznikiem.
12-10-2018 11:27:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rapo3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 7
Imię: Rafał
Skąd: Wołomin
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #19
RE: Romet 50-T-1 wsparcie
(12-10-2018 11:27:36)Szatek napisał(a):  Ślimak powinien być taki jak ten ze zdjęcia - najlepiej z nabitym 75-tym, lub 74-tym rocznikiem.

Dziękuję.
12-10-2018 13:29:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Usermap | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Sierpień - Paweł od Mińska

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Komar 2350, 1971r
Ostatni post: eloolo22
Wczoraj 23:43:21
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 538
Spełnienie marzeń czyli.....
Ostatni post: Quake96
Wczoraj 23:35:01
» Odpowiedzi: 140
» Wyświetleń: 15197
Chart LC RoberTa
Ostatni post: seler1500
Wczoraj 23:13:54
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 2979
Romet Chart 210 79/4 LC #...
Ostatni post: grek132
Wczoraj 23:08:57
» Odpowiedzi: 1488
» Wyświetleń: 174375
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: rafi555
Wczoraj 23:00:56
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 448
Uchwyt linki licznika
Ostatni post: Bartek
Wczoraj 22:46:22
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 29
Remont 019 dla Marcina
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 22:43:02
» Odpowiedzi: 54
» Wyświetleń: 2081
witam wszystkich serdeczn...
Ostatni post: mario579pl
Wczoraj 22:40:54
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
huragan ulep
Ostatni post: romet3kolory
Wczoraj 21:39:37
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 1518
Komar 3 - moja renowacja ...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 21:32:52
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 585
Jaguar znaleziony na złom...
Ostatni post: romet3kolory
Wczoraj 21:30:42
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 223
Ja mu w gas, a on zgas
Ostatni post: bkrukl
Wczoraj 21:13:35
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 278
AWO Simson Sport 1959r
Ostatni post: Odrestaurator
Wczoraj 20:42:22
» Odpowiedzi: 85
» Wyświetleń: 15462
Czy da rade coś z tego wy...
Ostatni post: Suwmiarka
Wczoraj 20:34:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 148
Ogr 205 :)
Ostatni post: Suwmiarka
Wczoraj 20:25:03
» Odpowiedzi: 50
» Wyświetleń: 2443

Zapraszamy

Reklama