Chart LC RoberTa
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Chart LC RoberTa
Moim zdaniem zły pomysł, przecież nie w każdych warunkach można hamować dwoma kołami. Np. na jakimś oblodzeniu czy coś, mi jest łatwiej manewrować tyłem i lekko się dohamowywać, w sytuacji gdyby oba hamulce działały by równocześnie jakoś bym sobie tego nie wyobrażał. Ni tu mocniej tyłem zahamować, bo wtedy przód objedzie i mamy glebę. A tak można lekko próbować wdusić wprzód i przerywanie naciskać tył, będzie najbezpieczniej. Wiadomo, na super nawierzchni coś takiego by ułatwiło sprawę wyhamowywania, ale mimo to i tak bym tego nie zastosował, po prostu sobie tego nie wyobrażam jakoś. To by było dobre na coś w stylu awaryjnego hamulca... taki bajer tak jak piszesz, ale do hamowania na co dzień na pewno nie. A może by tak dwie klamki?
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2018 00:10:37 przez Odrestaurator.)
|
|
19-10-2018 00:07:21 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|